کد خبر : 1829660 | 28 خرداد 1401 ساعت 20:13 | 26.6K بازدید | 18 دیدگاه

فیوری: یک مشت «سوسول» برای یونایتد بازی می‌کنند

تایسون فیوری، بوکسور سنگین‌وزن هوادار منچستریونایتد، بازیکنان این تیم را «سوسول» خطاب کرده و حضور رونالدو را به ضرر شیاطین سرخ دانست.

فیوری: یک مشت «سوسول» برای یونایتد بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، تایسون فیوری، بوکسور سنگین‌وزنی که قهرمان سنگین‌وزن WBC است از جمله هواداران مشهور باشگاه منچستریونایتد به حساب می‌آید. فیوری، بازیکنان یونایتد را عامل اصلی نتایج ضعیف باشگاه در فصل گذشته می‌داند. او با انتقاد تند از بازیکنان، آنها را «سوسول» خطاب کرده و معتقد است حضور کریستیانو رونالدو نه‌تنها به نفع یونایتد نبوده بلکه تاثیر منفی داشته است.

1712846

فیوری می‌گوید وضعیت نامناسب یونایتد تقصیر مدیریت باشگاه نیست بلکه شیاطین سرخ به چهره مقتدری مثل سر الکس فرگوسن نیاز دارند تا بازیکنان را مثل جنگجو به میدان بفرستد نه مثل لشکری نازپرورده.

بوکسور سنگین‌وزن یونایتدی می‌گوید دیگر برای تماشای بازی‌ها به اولدترافورد نمی‌رود چرا که در فصل گذشته هر بار قدم به ورزشگاه تاریخی باشگاه گذاشته تیم محبوبش شکست خورده. او در ادامه انتقادهایش از بازیکنان یونایتد می‌گوید بعضی از آنها گمان می‌کنند دارای حق الهی هستند و همیشه باید در میدان باشند.

1722027
تایسون فیوری؛ بوکسور سنگین‌وزن قهرمان جهان WBC

تایسون فیوری در گفت‌وگو با روزنامه میرر گفت:" من وقتی بازنشسته شدم فرصت بیشتری داشتم تا به اولدترافورد بروم ولی راستش را بخواهید هر وقت رفتم تیم باخت. من آدمی هستم که فقط پیروزی را قبول می‌کنم و باخت اصلا در قاموس من معنی ندارد. برای همین وضعیت فعلی یونایتد دیوانه‌ام می‌کند. بازیکن‌ها اصلا 90 دقیقه دنبال توپ نمی‌دوند".

بوکسور سنگین‌وزنِ هوادار یونایتد در ادامه گفت:" خیلی‌ها مدیریت باشگاه و مربیان را مقصر می‌دانند ولی مساله یونایتد این است که یک مشت سوسول در این تیم بازی می‌‌کنند که از خود راضی هستند. باید تیم تسویه شود. آنها کسی مثل سر الکس را می‌خواهند که اگر به حرفش گوش ندادند راحت نیمکت‌نشین‌شان کند یا کنارشان بگذارد".

دیدگاه‌ها