کد خبر : 1829669 | 28 خرداد 1401 ساعت 21:20 | 36.8K بازدید | 6 دیدگاه

تدی شرینگام:

منچستریونایتد 6 بازیکن درجه‌یک می‌خواهد

تدی شرینگام، ستاره سابق یونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ برای موفقیت در این تیم دست‌کم به 6 بازیکن جدید نیاز خواهد داشت.

منچستریونایتد 6 بازیکن درجه‌یک می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تدی شرینگام، مهاجم و ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه امسال تابستان دست‌کم باید 6 بازیکن جدید به‌خدمت بگیرد. او معتقد است اریک تن‌هاخ که در فصل پیش رو اولین فصل خود به‌عنوان سرمربی یونایتد را آغاز می‌کند کار بسیار دشواری در پیش دارد و بدون 6 بازیکن جدید بعید است توفیقی به‌دست بیاورد.

یونایتد فصل گذشته یک فصل ناکام را پشت سر گذاشت. شیاطین سرخ نه‌تنها قادر به رسیدن به چمپیونزلیگ نشدند بلکه در لیگ برتر تنها 58امتیاز جمع‌آوری کردند. این کمترین امتیاز یونایتد در 32سال اخیر بود.

1722036

درحالی‌که مدیران باشگاه امیدوارند اریک تن‌هاخ بتواند ورق را به نفع‌شان برگرداند اما تدی شرینگام می‌گوید تغییر سرمربی به تنهایی کافی نخواهد بود.

ستاره سابق شیاطین سرخ در این‌باره گفت:" یونایتد در مناطق مختلف زمین نیاز به تقویت دارد. به خصوص در مرکز خط میانی، در نوک خط حمله و در جناح‌ها. ما دست‌کم به پنج تا 6 بازیکن درجه یک احتیاج داریم. یونایتد به بازیکنانی نیاز دارد که شخصیت‌ مناسب داشته باشند؛ وضعیت خطیر تیم را درک کنند و برای یونایتد تلاش کنند".

شرینگام در ادامه گفت:" چالش خیلی دشواری خواهد بود. اگر بخواهیم اوضاع را از دید بازیکن‌ها نگاه کنیم؛ آنها وقتی مجاز به انتخاب سیتی یا یونایتد باشند در حال حاضر صد در صد سیتی را انتخاب می‌کنند. یک بازیکن می‌خواهد با بهترین‌ها همبازی باشد. بازیکنان درجه‌یک مسلما دوست دارند کنار کوین دی‌بروینه یا لشکر ستاره‌های بزرگ سیتی بازی کنند. آنها قهرمان لیگ برتر هستند و فصل آینده در همه جام‌ها شانس قهرمانی خواهند بود".

دیدگاه‌ها