کد خبر : 1829670 | 28 خرداد 1401 ساعت 21:40 | 26.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیوستن رابیو به منچستریونایتد؛ امسال عملی می‌شود؟

یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید انتقال آدرین رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس، به منچستریونایتد جدی شده است.

پیوستن رابیو به منچستریونایتد؛ امسال عملی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد منچستریونایتد به جذب آدرین رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس، نزدیک شده. بر اساس این گزارش منچستریونایتد برای خرید رابیو پیشنهادی 20 میلیون یورویی به یووه ارائه کرده و باشگاه ایتالیایی احتمالا با انتقال ملی‌پوش فرانسوی موافقت خواهد کرد.

در این گزارش ادعا شده که علاوه بر منچستریونایتد، دو باشگاه انگلیسی چلسی و نیوکاسل هم با یوونتوس صحبت‌هایی درباره رابیو داشته‌اند.

1722038

کوریره در ادامه می‌گوید رابیو از جمله بازیکنانی است که یوونتوس قصد دارد در راستای برنامه تغییر و تحول گسترده تابستانی، با آنها خداحافظی کند. این در حالی است که یووه بر خلاف آرتور، اصراری برای فروش رابیو ندارد و اگر در نهایت با یونایتد یا دیگر تیم‌های خواهان او توافقی مناسب صورت نگیرد، از باقی ماندن رابیو در ترکیب یووه چندان ناراحت نخواهد شد. کوریره حتی مدعی است در صورت باقی ماندن ستاره فرانسوی، مکس آلگری فصل آینده حتی ممکن است از او به‌عنوان یک بازیکن فیکس استفاده کند.

بر اساس این گزارش، ایجنت رابیو، این روزها در حال سبک و سنگین کردن پیشنهادهای دریافتی است. قرارداد ملی‌پوش فرانسوی با یوونتوس تابستان سال آینده منقضی می‌شود.

پیش از این گزارش‌هایی درباره ابراز تمایل پاری‌سن ژرمن به خرید آدرین رابیو منتشر شده بود. یکی از دلایلی که ممکن است یوونتوس را برای فروش او دچار تردید کند پیشنهاد نسبتا ارزانی است که یونایتد داشته. یووه معتقد است ستاره فرانسوی ارزشی بالاتر از 20 میلیون یورو دارد.

پیش از این هم شایعه پیوستن رابیو به منچستریونایتد تقریبا هر ساله مطرح بود اما در نهایت عملی نشد و رابیو به حضور در یووه ادامه داد. شیاطین سرخ امسال اگر خواهان اطمینان از به‌خدمت گرفتن رابیو هستند باید مبلغ پیشنهادی خود را افزایش دهند.

دیدگاه‌ها