کد خبر : 1723164 | 13 آذر 1399 ساعت 21:49 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

رابیو: باید به هر قیمتی در دربی پیروز شویم

آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس این تیم کار دشواری مقابل تورینو در بازی دربی پیش رو خواهد داشت.

رابیو: باید به هر قیمتی در دربی پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از تساوی ناامیدکننده در بازی ابتدای هفته مقابل بنونتو، شب گذشته موفق شد با ارائه یک نمایش خوب برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود. در همین حال شاگردان آندره‌آ پیرلو شنبه شب از سری مسابقات سری آ به مصاف تورینو خواهند رفت؛ دیداری که قطعاً بیانکونری به دنبال پیروزی در آن برای نزدیک شدن به صدر جدول خواهد بود.

 

با وجود اینکه تورینو در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و در رتبه هجدهم جدول قرار گرفته است اما هافبک فرانسوی یوونتوس معتقد است که آنها در مسابقه دربی کار سختی پیش رو خواهند داشت. آدرین رابیو در این باره گفت: " این یک مسابقه سخت و دشوار خواهد بود. آنها در یک لحظه دشوار هستند و برایشان پیروزی به معنای شروع مجدد است. از طرف دیگر برای ما مهم  است که پس از عملکرد خوب در لیگ قهرمانان، یک برد دیگر بدست آوریم. "

 

 

1549982

 

 

دربی شنبه شب بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. رابیو در ادامه گفت: "تاریخچه این مسابقه به گونه ای است که حتی بدون هواداران این یک بازی بسیار مهم است. ما باید مراقب باشیم زیرا آنها سعی می کنند برنده شوند و برای ادامه رشد باید به هر قیمتی پیروز شویم."


 

دیدگاه‌ها