کد خبر : 1829674 | 28 خرداد 1401 ساعت 22:07 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

میکائیل سیلوستره:

این اولین ماموریت تن‌هاخ در یونایتد است

میکائیل سیلوستره، مدافع سابق منچستریونایتد مدعی شد اریک تن هاخ باید ابتدا کنترل اتاق رختکن تیم را در دست بگیرد.

این اولین ماموریت تن‌هاخ در یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر بسیاری شرایط نابسامان رختکن منچستریونایتد و مشکلات در بدنه این باشگاه را از دلایل اصلی نتایج ضعیف این تیم، علی‌رغم سرمایه گذاری‌های هنگفت می‌دانستند. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد حالا اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ باید ابتدا این شرایط را بهبود بخشد. میکائیل سیلوستره تاکید کرد باید در تیم نظم و انضباط وجود داشته باشد و همه به فکر اهداف تیمی باشند.

1722046

میکائیل سیلوستره به نشریه دیلی استار گفت: "وقتی همه چیز خراب می‌شود، به دشواری می‌توانید کاری انجام دهید. اما در زمان حضور من در اولدترافورد، فکر نمی‌کنم هرگز به چنین نقطه‌ای می‌رسیدیم. این اتفاق رخ نمی‌داد، زیرا باید نظم و انضباط وجود داشته باشد. بازیکنان باید چیزی بالاتر از منافع شخصی خود را در نظر داشته باشند و باید یک ذهنیت گروهی در تیم حاکم شود تا اهداف تیم باید بالاتر از هر چیز دیگری به نظر برسد. زمانی که اهداف یا تصمیمات شخصی بر اهداف گروهی غلبه کرده و روحیه تیم را آلوده می‌کنند، آن وقت است که همه چیز به سمت بدی می‌رود و اریک تن هاخ باید جلوی رخ دادن این اتفاق را بگیرد.

در اغلب دورانی که در رختکن این باشگاه حضور داشتم، این اتفاق هرگز رخ نمی‌داد، زیرا بازیکنان تیم تصویر بزرگ‌تر و اهداف مهم را در نظر داشتند. البته این موضوع کمی به روند پیشرفت فوتبال در سال‌های اخیر نیز مربوط می‌شود. بازیکنان بیشتر از گذشته به منافع خود توجه می‌کنند، اما در گذشته اهداف تیم بیشتر جمعی بود."

دیدگاه‌ها