کد خبر : 1829675 | 28 خرداد 1401 ساعت 22:09 | 48.9K بازدید | 14 دیدگاه

همکاری دوباره این بار دور از استقلال؛

قایدی با یک تاییدیه شاگرد مجیدی می‌شود

ستاره ایرانی شباب الاهلی احتمال دارد فصل جدید را با یک باشگاه جدید در امارات آغاز کند.

 قایدی با یک تاییدیه شاگرد مجیدی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی که قبل از شروع فصل ۲۲-۲۰۲۱ با قراردادی به‌مدت پنج فصل به‌عضویت شباب‌الاهلی امارات درآمد و یک فصل پر فراز و نشیب در این تیم سپری کرد، حالا احتمال دارد راهی باشگاه دیگری در این کشور شود و با سرمربی سابق خود در استقلال کار کند.

این بازیکن که در فصل اخیر ۲۲ بازی در لیگ برتر امارات انجام داد و چهار گل در این مدت به ثمر رساند، در چهار هفته پایانی فصل فقط یک‌بار حضور در ترکیب را تجربه کرد، یک‌بار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در دو مسابقه نیز دور از فهرست نفراتش بود تا این شرایط احتمال جدایی‌اش را بیشتر کند.

قایدی که فصل را بدون حضور در دو مسابقه پایانی لیگ برتر امارات تمام کرد، حالا به گفته رسانه‌های اماراتی احتمالا راهی باشگاه جدیدی خواهد شد و با توجه به شرایط سنی و باقی ماندن چهار سال دیگر از قراردادش با شباب الاهلی، به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری منتقل می‌شود.

1722048

مهدی قایدی که به‌خاطر دور شدن از شرایط ابتدای فصل در اردوی اخیر تیم ملی ایران نیز غایب بود و جزو فهرست دراگان اسکوچیچ قرار نگرفت، حالا قصد دارد یک انتقال جدید را تجربه کند تا دوباره به فهرست تیم ملی هم برگردد و شانس بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را به‌دست بیاورد.

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی از استقلال راهی اتحاد کلباء شده و این سرمربی علاقه زیادی به مهدی قایدی دارد، بعید نیست این بازیکن را که تجربه بازی در لیگ امارات را به‌دست آورده، به‌خدمت بگیرد.

رسانه‌های متعدد اماراتی تایید کرده‌اند که باشگاه شباب الاهلی مخالف جدایی جوانان خود به‌عنوان بازیکن قرضی نیست، اما انتقال نفراتی مثل مهدی قایدی و توماس اولسن بستگی به نظر لئوناردو ژاردیم، سرمربی جدید این تیم اماراتی دارد.

دیدگاه‌ها