کد خبر : 1829737 | 29 خرداد 1401 ساعت 13:39 | 14.7K بازدید | 7 دیدگاه

درس عبرت ایگواین برای کولیبالی؛ یووه نه!

کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، هیچ علاقه‌ای به پیوستن به یوونتوس ندارد و ترجیح می‌دهد به باشگاه دیگری منتقل شود.

درس عبرت ایگواین برای کولیبالی؛ یووه نه!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از علاقه باشگاه یوونتوس به جذب کولیبالی خبر داده بودند. 
گفته می‌شد که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را به عنوان زوج ماتیاس دی‌لیخت به خدمت بگیرند، چرا که جدایی جورجو کیه‌لینی و بالا رفتن سن لئوناردو بونوچی باعث شده که این تیم به زوج جدیدی درخط دفاعی نیاز داشته باشد. 
ناپولی حاضر است برای فروش این بازیکن وارد مذاکره شود  و مبلغ 40 میلیون یورو برای انجام این انتقال می‌خواهد. قرارداد او با این باشگاه در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و فروش او منطقی به نظر می‌رسد. 
با این حال ماتینو خبر داده که کولیبالی به اطرافیان خودش و این باشگاه در ناپل اعلام کرده که هیچ تمایلی برای پیوستن به یوونتوس و حضور در تورین ندارد. 

1521035

او مشخصا از رقابت و خصومت شدیدی که بین این دو تیم وجود دارد باخبر است و به هیچ عنوان دوست ندارد تجربه‌ای که گونزالو ایگواین با انجام چنین انتقالی تجربه کرد را بار دیگر تکرار کند. 
ایگواین در جولای 2016 پس از درخشش در ترکیب ناپولی با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از این تیم جدا شده و راهی یوونتوس شد و از آن زمان به بعد به یکی از منفورترین شخصیت‌های شهر ناپل تبدیل شد. 
این در حالی است که همچنان احتمال تمدید قرارداد کولیبالی با ناپولی وجود دارد و ممکن است این بازیکن حاضر به پذیرش شروط مدیریت این باشگاه شده و با کاهش دستمزد فعلی قراردادش را با ناپولی تمدید کند.

دیدگاه‌ها