کد خبر : 1829747 | 29 خرداد 1401 ساعت 14:27 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش ساکت به سه ابهام این روزهای سپاهان

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان، ادامه حضور محمدرضا ساکت و انتخاب سرمربی سه ابهامی هستند که این روزها هواداران سپاهان با نگرانی اخبار مربوط به آنها را دنبال می‌کنند.

واکنش ساکت به سه ابهام این روزهای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های غیرمنتظره مجری برنامه فوتبال برتر علیه محرم نویدکیا سبب شد تا محمدرضا ساکت که این روزها در سکوت کارهای نقل و انتقالاتی باشگاه را پیش می‌برد، مصاحبه‌ای انجام بدهد و ضمن حمایت از محرم نویدکیا به سه نکته حساسیت برانگیزی که این روزها پیرامون سپاهان وجود دارد پاسخ بدهد.
یکی از این ابهامات این است که گاهی شنیده می‌شود طیب‌نیا مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه سپاهان علاقه‌ای به تقویت تیم بزرگسالان سپاهان ندارد و در این بین حذف برخی تیم‌های فصل گذشته باشگاه نیز این گمانه‌زنی را در میان هواداران سپاهان تقویت کرد. مورد دیگر هم جدایی قریب الوقوع محمدرضا ساکت از سپاهان به دلیل بازنشستگی است که گاهی در  این مورد اخباری در رسانه‌های مختلف به گوش می‌رسد.
از سوی دیگر در این بین هواداران سپاهان که با خداحافظی قطعی محرم نویدکیا مواجه شده‌اند، در انتظار معرفی سرمربی جدید تیم هستند. طی هفته‌های اخیر مذاکرات باشگاه سپاهان با ماگات آلمانی و مورایس پرتغالی صورت گرفته ولی هنوز به سرانجام نرسیده تا همچنان اهالی فوتبال در انتظار مشخص شدن جانشین محرم نویدکیا باشند.
محمدرضا ساکت البته درآخرین مصاحبه خود پس از حمایت از محرم نویدکیا به صورت ضمنی به این سه ابهام پاسخ داده و ضمن تاکید بر حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از برنامه‌های باشگاه و همینطور تاکید بر ثبات مدیریتی برای کسب موفقیت، از تلاش شبانه‌روزی برای انتخاب سرمربی تیم توسط مسئولان باشگاه نوشته است:« پس از جدایی آقای نویدکیا کار شبانه‌روزی در سپاهان بعضاً تا پاسی از شب و ساعاتی از بامداد ادامه دارد. جناب آقای دکتر طیب‌نیا مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه با همه وجود از باشگاه حمایت کردند و به ثبات ساختار مدیریتی و هیات مدیره باشگاه تاکید داشتند. هیات مدیره باشگاه نیز با حضور آقای مهندس یوسف‌زاده، آقای دکتر لطفی و آقای مهندس پزشک شبانه‌روز تشکیل جلسه داده و مسئولان باشگاه بی‌وقفه در حال فعالیت هستند و نتایج متقابلاً اعلام خواهد شد. از دغدغه همه طلایی‌دلان سپاسگزاری می‌نمایم.»

دیدگاه‌ها