کد خبر : 1829754 | 29 خرداد 1401 ساعت 15:27 | 50K بازدید | 17 دیدگاه

رودریگو گوئس:

رئال را به شانس بازی کنار مسی ترجیح دادم

رودریگو گوئس، بال برزیلی رئال فاش ساخت که کار انتقالش به بارسا تقریبا تمام شده بود ولی او تا پایان منتظر رسیدن پیشنهاد رئال ماند.

رئال را به شانس بازی کنار مسی ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس تابستان 2019 و در حالی که تنها 18 سال داشت از سانتوس به رئال پیوست. یک سال پس از انتقال وینیسیوس، او دومین جوان آینده دار برزیلی بود که پیراهن رئال را به تن کرد. در سه سال گذشته رودریگو نتوانسته بازیکن ثابت رئال شود ولی به خصوص فصل گذشته یک ذخیره تاثیرگذار بود و نقش او در قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان انکار نشدنی است. گل های او به  چلسی و سیتی تا سال ها در خاطره ها می ماند.

1722140

 

1722141

 

1722142

رودریگو در مصاحبه با یک پادکست برزیلی گفت که کار انتقالش به بارسا تمام شده بود ولی منتظر رئال ماند:« پدر و ایجنتم با بارسا تمام کرده بودند. قرارداد امضا شده بود و فقط مانده بود امضای نهایی من. پدرم می گفت زودتر امضا کن ولی من می گفتم عاشق رئالم و منتظر رسیدن پیشنهاد این باشگاه می مانم.

1449699

 پدرم حیرت زده می گفت تو شانس بازی کنار مسی را رد می کنی؟ پاسخ من مثبت بود چون رئال را دوست داشتم. یک روز که از تمرین برگشتم، پدرم با پیراهن رئال و بارسا به سراغم آمد و گفت یکی را انتخاب کن و من بدون معطلی گفتم رئال. صبر من نتیجه داده بود و بالاخره پیشنهاد رئال رسید تا به آرزویم برسم. از کودکی همیشه هوادار رئال بودم.»

1722139

اولین بازی و اولین گل برای رئال:« در بازی دوستانه برابر بایرن، 3-0 عقب بودیم که یک ضربه کاشته نصیب‌مان شد. ضربه را زدم و توپ گل شد. خوشحال بودم و آن را جشن گرفتم ولی در پایان بازی وقتی به رختکن رفتیم، مارسلو و ناچو گفتند اگر گل زدی و ما همچنان بازنده بودیم، به جای خوشحالی کردن، توپ را بردار و به وسط زمین بیا.»

دیدگاه‌ها