کد خبر : 1829770 | 29 خرداد 1401 ساعت 16:44 | 73.7K بازدید | 11 دیدگاه

همه شایعات در مورد نقل و انتقالات فولاد

این بمب‌ها در خوزستان منفجر خواهند شد؟

در حالی‌که پرسپولیس در روزهای اولیه نقل و انتقالات پرکارترین تیم بوده انتظار می‌رود فولاد نیز به یکی از تیم‌های پرخبر تابستان تبدیل شود.

این بمب‌ها در خوزستان منفجر خواهند شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شاید فولاد خوزستان یکی از از تیم‌های بسیار موفق در نقل و انتقالات فصل گذشته باشد‌. این تیم درحالی‌که پنجره نقل و انتقالات خود را بسته می‌دید موفق به حفظ هسته اصلی ستاره‌های خود شد.  آنها پس از چند هفته ناامید کننده با ویسی خیلی زود نکونام را به راس کار برگرداند و با خریدهای حساب شده در زمستان توانستند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند و در لیگ نیز رتبه قابل قبولی داشته باشند.

حال انتظار می‌رود فولاد با حمیدرضا گرشاسبی در این تابستان نیز پرخبر باشد. این تیم که در ابتدا موفق شد سرمربی خود را مجاب به ماندن کند حالا مذاکرات خوبی با بازیکنان نامدار مختلف داشته‌اند. در ادامه گزینه‌های احتمالی و لینک شده به این تیم را بررسی می‌کنیم.

*احسان پهلوان صید بزرگ از لیست تمدیدی یحیی
درحالی‌که پرسپولیس موفق شد با مهدی ترابی و میلاد سرلک برای ادامه همکاری به توافق برسد به نظر می‌رسید احسان پهلوان که همواره مورد توجه گل‌محمدی بوده سومین تمدیدی این باشگاه لقب گیرد اما اوضاع طور دیگری پیش رفت. فولادی‌ها با هافبک ریزنقش دو فصل اخیر پرسپولیس مذاکرات خوبی داشته‌اند و احتمال اینکه پهلوان در پیراهن فولاد دیده شود کم نیست.

1692391

*سعید آقایی برای تشکیل راست و چپ سابق پرسپولیس
یکی دیگر از بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس که مورد توجه فولاد قرار گرفت آقایی بود. با پایان فصل زمزمه‌هایی مبنی بر تمدید نشدن قرارداد این مدافع چپ شنیده می‌شد. آقایی در این فصل خیلی پرفروغ نبود و علی‌رغم نفوذهای زیاد نتوانست روی گل‌ها تاثیرگذار باشد. حالا آقایی نیز در آستانه پیوستن به فولاد قرار گرفته تا در صورت تمدید مهدی شیری و پیوستن او به فولاد، مدافعان چپ و راست سال‌های اخیر پرسپولیس دوباره کنار هم بازی کنند.

1611335

*قفس توری فولاد آره‌نا، راه پیام برای جام جهانی
یکی از دیگر بازیکنان نامداری که به فولاد لینک شده، پیام نیازمند است. این دروازه‌بان بلند قامت در پایان لیگ بیستم پس از یک فصل موفق با سپاهان به پرتغال کوچ کرد تا پیراهن پورتیموننزه را به تن کند. پیام اما نتوانست در لیگ برتر پرتغال زیاد بازی کند تا از لیست اصلی تیم ملی دور شود و در فیفادی اخیر نیز از لیست ذخیره‌ها به اردو اضافه شد. نیازمند می‌داند برای مسافر جام جهانی شدن باید بازی کند و این موضوع می‌تواند باعث بازگشتش به لیگ ایران شود.

1718384

* بازگشت دژاگه به ایران با تیم نکو
اشکان دژاگه ملی‌پوش سابق ایران که به‌واسطه بازی در بوندس‌لیگا از شهرت زیادی برخوردار است پس از جدایی از تراکتور تبریز راهی الشحانیه قطر شد تا در سطح دوم فوتبال قطر بازی کند. پیشنهاد فولاد به اشکان می‌تواند برای او بسیار جذاب باشد چرا که باعث می‌شود او در ۳۵ سالگی به سطح اول فوتبال ایران بازگردد و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. نکونام و دژاگه در تیم ملی ایران هم‌تیمی بودند و این‌گونه همکاری بین آنها می‌تواند از جذابیت‌های لیگ بیست و دوم باشد.

1644795

*یونس دلفی، تنفس هوای تازه در خط حمله
فولاد در سال‌های اخیر لوسیانو پریرای کهنه‌کار را در نوک پیکان خط حمله خود داشته است. حال حضور یک مهره جوان و تازه‌نفس می‌تواند تغییر جذابی در خط حمله این تیم به‌وجود آورد. دلفی که خیلی زود لژیونر شده بود پس از بازی در رویال شارلوا به‌صورت قرضی پیراهن گوریتسا را پوشیده بود و حالا فولادی‌ها در حال رایزنی برای جذب این مهاجم ۲۱ ساله هستند.

1637271

*علی قربانی به ایران بازمی‌گردد؟
قربانی در نفت دیده و شناخته شد و در استقلال تهران چهره شد. همچنین این مهاجم آخرین بار در لیگ ایران با پیراهن سپاهان بازی کرد و سپس راهی کشور آذربایجان شد و به عضویت سومقاییت درآمد. قربانی که عضو تیم ملی آذربایجان هم شده یکی از گزینه‌های مدنظر فولاد و جواد نکونام است و باید دید آیا به لیگ ایران بازمی‌گردد یا خیر.

1584731

این‌ بازیکنان گزینه‌های مطرح شده فولاد است که خرید هر یک از آنها می‌تواند سر و صدای زیاد برپا کند. باید برای رونمایی رسمی فولاد از بمب‌هایش صبر کنیم. بدون‌شک نکونام برنامه زیادی برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان و همچنین درخشش در لیگ برتر دارد.

دیدگاه‌ها