کد خبر : 1829793 | 29 خرداد 1401 ساعت 19:20 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

لیورپول به دنبال تمدید قرارداد چهار بازیکن کلیدی

لیورپول در تلاش است جو گومز و سه نفر دیگر از مهره‌های کلیدی خود را به تمدید قراردادشان متقاعد کند.

لیورپول به دنبال تمدید قرارداد چهار بازیکن کلیدی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول در تلاش است چهار مهره کلیدی خود را متقاعد کند تا امسال تابستان قراردادهای خود با باشگاه را تمدید کنند. جو گومز که از شرایط خود در لیورپول ناراضی است یکی از این چهار بازیکن است.

1722177

جو گومز تا پیش از فصل گذشته یکی از مدافعین اصلی تیم یورگن کلوپ بود. اما فصل گذشته نمایش‌های درخشان جوئل ماتیپ، ویرژیل فن‌دایک، و ابراهیم کوناته باعث شد جو گومز دقایق محدودی در زمین حضور داشته باشد. گومز در سه فصل اول حضورش در لیورپول بازیکن فیکس بود اما او در دو فصل گذشته روی‌هم‌رفته تنها 15 بازی برای لیورپول در لیگ برتر انجام داده.

روزنامه میرر می‌گوید جو گومز که در تیم ملی انگلیس هم بازی می‌کند از کمبود دقایق بازی‌اش در لیورپول عصبانی است و لیورپولی‌ها برای متقاعد کردن او به تمدید قراردادش کار سختی در پیش دارند.

بر اساس این گزارش، لیورپول بعد از خریدهایی که تا این لحظه انجام داده از این پس تمایل چندانی به خرید بازیکن جدید نداشته و در عوض، تمرکزش را به تمدید قرارداد چهار مهره کلیدی معطوف خواهد کرد. این چهار بازیکن، دیوگو ژوتا، نبی کیتا، هاروی الیوت، و جو گومز هستند.

1722178

لیورپول امسال تابستان تا این لحظه داروین نونز را به‌عنوان خرید اصلی به‌خدمت گرفته و علاوه بر او فابیو کاروالیو و کالوین رمزی را هم به جمع بازیکنانش افزوده است.

حفظ استخوان‌بندی اصلی ترکیب لیورپول برای این تیم اهمیت زیادی دارد چرا که شاگردان کلوپ فصل آینده مثل فصل‌های گذشته با تقویمی فشرده و رقیبی به قدرتمندی منچسترسیتی روبه‌رو خواهند بود.

دیدگاه‌ها