کد خبر : 1829808 | 29 خرداد 1401 ساعت 20:05 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

فرانچسکو توتی:

از بازگشت لوکاکو به اینتر تعجب می‌کنم

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم مدعی شد انتقال مجدد روملو لوکاکو، مهاجم چلسی به اینتر برایش تعجب برانگیز بوده است.

از بازگشت لوکاکو به اینتر تعجب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقالی 115 میلیون یورویی و سپری کردن یک فصل ناموفق در ترکیب چلسی، روملو لوکاکو در حال مذاکره برای بازگشت قرضی به اینتر است و به نظر این انتقال به‌زودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. حالا فرانچسکو توتی در این‌رابطه و البته پیوستن نمانیا ماتیچ از منچستریونایتد به باشگاه رم صحبت کرده است.

فرانچسکو توتی گفت: "انتظار نداشتم روملو لوکاکو دوباره به اینتر بازگردد و فکر می‌کردم او باشگاه دیگری را برای فصل بعد انتخاب می‌کند. این یک تصمیم کاملا قابل احترام برای من است و اینتر و سیمونه اینزاگی نیز از بازگشت روملو لوکاکو بسیار خوشحال خواهند شد. از نظر فیزیکی لوکاکو می‌تواند در فوتبال ایتالیا مسلط عمل کند، اما نمی‌دانم زوج او در خط حمله چه بازیکنی خواهد بود."

1721661

فرانچسکو توتی همچنین از انتقال نمانیا ماتیچ به ترکیب جالوروسی نیز استقبال کرد. هافبک صرب و باتجربه منچستریونایتد اخیرا با انتقالی آزاد به رم پیوسته است. توتی در این‌رابطه گفت: "اگر ژوزه مورینیو این انتخاب را انجام داده، به این معنی است که این بازیکن برای تیم مفید خواهد بود. ماتیچ در گذشته ارزش‌های خود را در اروپا و در باشگاه‌های بزرگ ثابت کرده و شما در ترکیب رم به بازیکنانی با ذهنیت مناسب نیاز دارید. همچنین برای رسیدن به نتایج خوب، شما باید بازیکنان بزرگی در ترکیب در اختیار داشته باشید. رم بیش از هر چیز بر بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا متمرکز است، اما برای کسب پیروزی به بازیکنان بزرگ در تیم نیاز دارید."

دیدگاه‌ها