کد خبر : 1829813 | 29 خرداد 1401 ساعت 21:00 | 11.7K بازدید | 7 دیدگاه

به ادعای مارکا

لواندوفسکی؛ همچنان هدف شماره یک بارسا

روزنامه مارکا می‌گوید باشگاه بارسلونا همچنان جذب رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ را اولویت اول نقل و انتقالات تابستانی خود می‌داند.

لواندوفسکی؛ همچنان هدف شماره یک بارسا

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه باشگاه بارسلونا اخیرا وانمود می‌کرد که اهمیت جذب رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ برایش آنقدر نیست که در رسانه‌ها وانمود می‌شود اما روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شد بر خلاف این ادعاها، تلاش‌های باشگاه کاتالان برای به‌خدمت گرفتن ستاره لهستانی همچنان زنده است و هیچ هدف نقل و انتقالاتی برای بارسا به اندازه لواندوفسکی اهمیت ندارد.

بارسا برای تابستان امسال چندین هدف را در لیست خرید خود قرار داده ولی لواندوفسکی با اختلاف در فهرست این لیست خرید ایستاده است. این روزها کمتر کسی است که نداند بلوگرانا با مشکلات مالی بغرنجی دست و پنجه نرم می‌کند اما اگر بارسا بتواند سال مالی را با کمترین حد زیان به پایان برساند، با خیال راحت و با تمام قدرت برای خرید لواندوفسکی وارد میدان خواهد شد.

1722205

روزنامه مارکا در گزارش خود می‌گوید مذاکرات بارسلونا با لواندوفسکی در مراحل پیشرفته قرار دارد. اما مذاکره با بایرن مونیخ تا این حد پیشرفت نداشته و بارسا نتوانسته بر سر مبلغ قرارداد خرید لواندوفسکی رضایت مونیخی‌ها را جلب کند.

بایرن مونیخ از نظر مالی شرایط ایده‌آلی دارد و در نتیجه نیازی به فروش ارزان‌ ستاره‌های خود نمی‌بیند. از سوی دیگر، سنت بایرن مونیخ این نیست که ستاره‌های بزرگ خود را بدون نبرد با تیم‌هایی که خواهان آنها هستند واگذار کند.

با اینکه در آغاز گزارش‌هایی مطرح بود که مدعی بودند ممکن است دو طرف بر سر مبلغ 30 میلیون یورو به توافق برسند اما مارکا حالا ادعا می‌کند که در صورت توافق دو طرف، مبلغ توافق احتمالا نزدیک به 50 میلیون یورو خواهد بود.

عاملی که در این معادله کفه ترازو را به نفع بارسا سنگین‌تر می‌کند علاقه علنی رابرت لواندوفسکی برای پیوستن به بلوگرانا است. او پیش از این به‌صراحت از این صحبت کرده که تمایل قلبی‌اش پیوستن به بارسا است.

دیدگاه‌ها