کد خبر : 1829816 | 29 خرداد 1401 ساعت 20:48 | 44.5K بازدید | 8 دیدگاه

رودریگو گوئس:

نیمار شماره 10 را به من پیشنهاد داد

رودریگو گوئس، مهاجم برزیلی رئال مادرید خبر از تمایل نیمار به خداحافظی زودهنگام از رده ملی داده است.

نیمار شماره 10 را به من پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره تکنیکی تیم ملی برزیل در گذشته نیز عنوان کرده بود که جام جهانی 2022 می‌تواند آخرین مقطع حضور او در رده ملی باشد و به نظر می‌رسد این مهاجم گلزن قصد دارد خیلی زود از تیم ملی برزیل خداحافظی کند. نیمار هنوز با لباس سلسائو موفق به فتح جام جهانی نشده و امیدوار است این اتفاق در سومین دوره و در قطر 2022 برایش رخ دهد.

1720619

‌رودریگو گوئس، ستاره جوان رئال مادرید در ماه‌های اخیر و به خصوص در لیگ قهرمانان عملکرد درخشانی داشته و نقش مهمی در قهرمانی دراماتیک این تیم ایفا کرده است. از او به‌عنوان یکی از ستاره‌های مهم تیم ملی برزیل در یک‌دهه آینده یاد می‌شود و حالا رودریگو گوئس در مصاحبه‌ای فاش کرد نیمار به این بازیکن لباس شماره 10 را بعد از خداحافظی از تیم ملی پیشنهاد داده است.

رودریگو گوئس گفت: "نیمار چند وقت پیش به من گفت من همین حالا نیز تصمیم گرفته‌ام از تیم ملی برزیل خداحفظی کنم و بعد ار رفتن، شماره  10 سلسائو متعلق به تو است. در آن لحظه من حتی نمی‌دانستم باید به او چه بگویم. خجالت کشیدم، قهقهه زدم و واقعا نمی‌دانستم باید در این لحظه حرفی بزند. من به نیمار گفتم که باید کمی دیگر بازی کند و من واقعا نمی‌خواهم او این کار را انجام دهد و سپس نیمار دوباره خندید."

دیدگاه‌ها