کد خبر : 1829817 | 29 خرداد 1401 ساعت 21:20 | 48.8K بازدید | 2 دیدگاه

ژست دعوای نیمار جلوی بوکسور حرفه‌ای(عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن، با کریس یوبنک، بوکسور بریتانیایی مقابل دوربین عکاس‌ها قرار گرفته و ژست دعوا گرفت.

ژست دعوای نیمار جلوی بوکسور حرفه‌ای(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصویری که از نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاری‌سن ژرمن‌ و کریس یوبنک، بوکسور حرفه‌ای بریتانیایی منتشر شد، خبرساز شده است. نیمار در این تصویر، مقابل یوبنک قرار گرفته و ژست دعوا گرفته، به شکلی که گویا این دو آماده زد و خورد خیابانی هستند. البته ژست نیمار و یوبنک تنها برای عکس گرفتن بوده و این دو دوستان صمیمی هستند.

نیمار و یوبنک که در یک مسابقه شرکت کرده بودند بعد از پیروزی نیمار بر یوبنک در جریان بازی، مقابل دوربین عکاس‌ها قرار گرفته و ژستی حاکی از درگیری را به نمایش گذاشتند. یوبنک که بازی را به نیمار باخته بود با ژست بوکس نشان داد که در چه ورزشی مسلما دست بالا را نسبت به نیمار خواهد داشت.

1722209

یوبنک درباره این عکس در اینستاگرام خود نوشت:" نیمار من را پشت میز شکست داد. چاره‌ای نبود‌، باید او را بیرون می‌بردم تا حسابش را تسویه کنم".

نیمار با شلوار و کت جین و کلاه بیس‌بال در مقابل یوبنک ایستاده و گارد خود را بالا گرفته. کریس یوبنک بوکسور حرفه‌ای بریتانیایی است که در گذشته قهرمان جهان میان‌وزن WBA بوده است.

نیمار تا پیش از شروع اردوهای آماده‌سازی پیش‌فصل پاری‌سن ژرمن در تعطیلات به سر می‌برد. او بعد از پایان فصل به اردوی تیم ملی کشورش برزیل ملحق شد و در قاره آسیا چند بازی دوستانه با پیراهن سلسائو انجام داد. ستاره برزیلی حالا فقط منتظر شروع اردوی پیش‌فصل باشگاه خود است.

دیدگاه‌ها