کد خبر : 1829821 | 29 خرداد 1401 ساعت 21:40 | 24.8K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره فرانسوی به رئیس فدراسیون کشورش پاسخ داد

امباپه: به‌خاطر پنالتی نبود، برای نژادپرستی بود

کیلیان امباپه به صحبت‌های اخیر رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه واکنش نشان داد و او را به نادیده گرفتن نژادپرستی متهم کرد.

امباپه: به‌خاطر پنالتی نبود، برای نژادپرستی بود

به گزارش "ورزش سه"، نوئل لوگرت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، اخیرا اعلام کرد کیلیان امباپه، ستاره فوتبال این کشور بعد از رقابت‌های یورو2020 و از دست دادن پنالتی در این تورنمنت قصد خداحافظی از تیم ملی کشورش را داشته. امباپه به صحبت‌های لوگرت واکنش نشان داده و می‌گوید دلیل اصلی قصد او برای ترک تیم ملی، رفتارهای نژادپرستانه بوده. امباپه، رئیس فدراسیون فوتبال کشورش را به نادیده گرفتن نژادپرستی متهم کرد.

1722212

امباپه در رقابت‌های یورو2020 بعد از آنکه در دیدار فرانسه و سوئیس، یک پنالتی حیاتی از دست داد با انتقادهای بسیار زیادی مواجه شد. در پایان تورنمنت شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه امباپه ممکن است از تیم ملی خداحافظی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اخیرا در یک مصاحبه این شایعات را تایید کرد و گفت علت اینکه امباپه به دنبال خداحافظی با تیم ملی بوده، از دست دادن آن پنالتی در دیدار با سوئیس بوده است.

امباپه خیلی زود به صحبت‌های لوگرت واکنش نشان داد و در توییتر خود نوشت:" من برایش خیلی خوب توضیح دادم که علت اصلی فراتر از هر چیز دیگری، نژادپرستی بود نه پنالتی. ولی او گمان می‌کرد چیزی به اسم نژادپرستی اصلا وجود ندارد".

1722213

ادعای امباپه در زمانی مطرح می‌شود که فیفا اخیرا گزارشی درباره آزارهای نژادپرستانه در جریان تورنمنت یورو2020 منتشر کرد. در این گزارش اشاره شده که نزدیک به 80درصد از آزارهای مشاهده شده در شبکه‌های اجتماعی محتوای نژادپرستانه و جنسی داشته.

دیدگاه‌ها