کد خبر : 1829826 | 29 خرداد 1401 ساعت 22:02 | 7.3K بازدید | 16 دیدگاه

عبادی پور: کسب تجربه اولویت ما در لیگ ملت‌هاست

کاپیتان تیم ملی والیبال با بیان این‌که تیم ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها مقداری افت و خیر داشت، گفت: این اتفافات ممکن است برای هر تیمی پیش بباید، به نظر من هفته دوم را بهتر از هفته اول، پشت سر می‌گذاریم.

عبادی پور: کسب تجربه اولویت ما در لیگ ملت‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، میلاد عبادی‌پور بعد از تمرین توپی نوبت عصر امروز (یک‌شنبه 29 خرداد) گفت: خدا را شکر تمرین خیلی خوبی بود. با توجه به این‌که در نوبت صبح تمرین امروز، وزنه خیلی سنگینی داشتیم، من خودم این انتظار را نداشتم. به هر حال بازیکنان هم سنگین‌تر و هم خسته‌تر می‌شوند. فکر می‌کنم کم‌کم آماده شروع هفته دوم لیگ ملت‌ها می‌شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در خصوص اینکه انرژی دو برد هفته نخست چقدر به نتایج هفته دوم کمک می‌کند، عنوان کرد‌: صدرصد خیلی کمک کننده خواهد بود. ما هم قبل و هم در حین مسابقات این را اعلام کردیم که برد و باخت برایمان مهم نیست. درست است که هر چه بیشتر ببریم خوشحال‌تر می‌شویم اما کسب تجربه برای تعدادی از بازیکنان در اولویت است تا در شرایط سخت بتوانند خودشان را کنترل کنند. به هر حال در آینده به این بازیکنان نیاز داریم و بازیکن باید شرایط دشوار را بچشد و بداند با چه کسانی و جلوی چه تیم‌هایی مسابقه می‌دهد. خدا را شکر تا اینجای کار خوب بود و مقداری افت و خیز داشتیم. اما خب این ورزش است و این اتفافات ممکن است برای هر تیمی پیش بباید. نظر خود من این است که می‌توانیم هفته دوم را بهتر از هفته اول پشت سر بگذاریم.

1722217

وی درباره بازی نخست با بلغارستان نیز یادآور شد: صدرصد تلاش برای برد است اما ورزش را نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد. به هر حال آنها در خانه خودشان بازی می‌کنند و درست است که به یک‌سری از ستاره‌هایشان استراحت دادند و جوان گرایی کردند، اما چند بازیکن خوب در ترکیب دارند که در بهترین‌های لیگ دنیا بازی می‌کنند. قطعا بازی سختی خواهد شد. اما همان‌طور که گفتم احتمال می‌دهم هفته دوم را نسبت به هفته قبل بهتر آغاز کنیم. البته فراموش نکنیم که ورزش است و یک سر آن باخت و سر دیگرش برد.

دیدگاه‌ها