کد خبر : 1829837 | 29 خرداد 1401 ساعت 23:54 | 32.4K بازدید | 6 دیدگاه

مورینیو برای حفظ این ستاره خواهد جنگید

با وجود تلاش منچستریونایتد و آرسنال برای جذب تامی آبراهام از آ اس رم، ژوزه مورینیو با آخرین توان برای حفظ مهاجم انگلیسی تیمش خواهد جنگید.

مورینیو برای حفظ این ستاره خواهد جنگید

به گزارش "ورزش سه"، این روزها گزارش‌های متعددی منتشر شده که نشان می‌دهد دو باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد و آرسنال به دنبال جذب تامی آبراهام، ستاره انگلیسی آ اس رم، هستند. زمانی که ژوزه مورینیو سکان هدایت رم را به دست گرفت آبراهام از اولین بازیکنانی بود که او برای تیم جدیدش به‌خدمت گرفت. مورینیو آبراهام را با پرداخت 40 میلیون یورو از چلسی خریداری کرد.

آبراهام برای مورینیو درخشان ظاهر شد. او برای جالوروسی در سری آ 17گل و در تمامی رقابت‌ها 27گل به ثمر رساند تا نشان دهد چه مهاجم درجه‌یکی است. تیم مورینیو اگر درخشش آبراهام در خط حمله نبود نمی‌توانست قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را به‌دست بیاورد.

1722237

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت می‌گوید مورینیو، آبراهام را غیر قابل فروش اعلام کرده. خود آبراهام هم هیچ عجله‌ای برای ترک استادیو المپیکو ندارد و از بازی کردن زیر نظر مربی بزرگی مثل مورینیو کاملا راضی است. مهاجم انگلیسی خوب می‌داند به‌ندرت پیش می‌آید که مورینیو نسبت به یک بازیکن چنین حسی داشته باشد.

اگر با مخالفت مورینیو، تامی آبراهام امسال در رم ماندگار شود، سال آینده او فرصت خواهد داشت تا به تیم انگلیسی سابقش برگردد. آبراهام پرورش‌یافته آکادمی جوانان باشگاه چلسی است. اگر او تا سال آینده بازیکن رم باشد، چلسی طبق قرارداد خود با باشگاه ایتالیایی می‌تواند بند بازخرید او را فعال کرده و ستاره پرورش یافته توسط خود را به لندن برگرداند.

دیدگاه‌ها