کد خبر : 1829838 | 30 خرداد 1401 ساعت 00:10 | 134.5K بازدید | 128 دیدگاه

کری‌خوانی اینستاگرامی برومند برای گلر پرسپولیس!

پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال با انتشار یک استوری، به انتقاد از علیرضا بیرانوند پرداخت.

کری‌خوانی اینستاگرامی برومند برای گلر پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، جدال استقلال و پرسپولیس برای به خدمت گرفتن سعید صادقی بالا گرفته است. بازیکن ملی‌پوش گل گهر که توانست عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند، به سوژه‌ای برای دربی سرخابی‌ها تبدیل شده است.

در شرایطی که هر کدام از طرفین مدعی هستند که صادقی راهی تیم آنها می‌شود، روز یک‌شنبه اخباری مبنی بر جلسه این بازیکن با پرسپولیسی‌ها منتشر شد که باعث گمانه زنی‌هایی در رابطه با احتمال پیوستن این بازیکن به سرخ‌پوشان منتشر گردید.

اما عصر دیروز بود که علیرضا بیرانوند اقدام به ارسال کامنتی زیر پست آخر سعید صادقی کرد مبنی بر اینکه این بازیکن هنگام حضور در تمرینات، وسایل گلر پرسپولیس را نیز با خود بیاورد.

1722238

هر چند که بیرانوند در این کامنت اسمی از حضور صادقی در تمرین پرسپولیس نبرده بود اما همین مسئله باعث شد تا خیلی‌ها تصور کنند که کار صادقی با سرخ‌پوشان تمام شده و او فصل بعد را در پرسپولیس توپ خواهد زد.

پس از آن نیز پرویز برومند سنگربان سابق استقلال که نقش پررنگی در دربی جنجالی 9 دی 79 و درگیری با پایان رأفت داشت، با انتشار یک استوری به انتقاد شدید از بیرانوند پرداخت.

او در این استوری نوشت:

«علی بیرو اگه وسایلت رو نیاز داری، بدم پایان رأفت برات بیاره سر تیم داداش. والا ما هم ملی‌پوش بودیم؛ نه میلی‌پوش! خط قرمز من هوادار استقلاله و با کسی که با احساس هوادار بازی کنه، شوخی ندارم؛ قبلا هم ثابت کردم.»

دیدگاه‌ها