کد خبر : 1829845 | 30 خرداد 1401 ساعت 09:20 | 14.5K بازدید | 16 دیدگاه

بایرن کوتاه نمی‌آید؛ قیمت لوا 50 میلیون یورو است!

مدیران بایرن مونیخ حاضر نیستند برای فروش روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از مبلغ مدنظر خودشان کوتاه بیایند.

بایرن کوتاه نمی‌آید؛ قیمت لوا 50 میلیون یورو است!

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال لواندوفسکی به بارسا همچنان یکی از پر حاشیه‌ترین بحث‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. 
قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و او تصمیم دارد این تیم را پیش از پایان قراردادش ترک کند و این موضوع را بارها به صورت علنی اعلام کرده است. 
این مهاجم لهستانی به هدف اول بارسا در تابستان امسال تبدیل شده و تلاش‌ها برای جذب او از مدتی قبل آغاز شده اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده، چرا که دو طرف اختلاف فاحشی بر سر مبلغ انجام این انتقال دارند. 

1722205

پیش از این گفته می‌شد که پیشنهاد اولیه بارسا برای خرید این بازیکن 32 میلیون یورو بوده که با پاسخ منفی فوری مدیران بایرن روبرو شده و حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت اعلام کرده که این باشگاه آلمانی حاضر نیست با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو انجام این انتقال را قبول کند. 
با این حال پرداخت چنین مبلغی شاید برای بارسا کمی دشوار باشد و همین باعث شده که مذاکرات برای کاهش این مبلغ همچنان ادامه پیدا کند، هرچند بعید به نظر می‌رسد که موضع این تیم تغییر خاصی داشته باشد. 
این در حالی است که پیش از این بسیاری از منابع خبری از ارائه پیشنهادهای قابل توجه از سوی پی اس جی و چلسی برای جذب این بازیکن خبر داده بودند اما لواندوفسکی به تمامی پیشنهادات پاسخ منفی داده و به نظر می‌رسد که تنها هدفش این است که فصل آینده با پیراهن بارسلونا در نوکمپ به میدان برود.

دیدگاه‌ها