کد خبر : 1829856 | 30 خرداد 1401 ساعت 10:25 | 27.2K بازدید | 9 دیدگاه

توصیه فن خال به ستاره هلندی: به یونایتد نرو!

لوییس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، امیدوار است که مانع انتقال یورین تیمبر به منچستریونایتد شود.

توصیه فن خال به ستاره هلندی: به یونایتد نرو!

به گزارش "ورزش سه"، حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی منچستریونایتد باعث شده که این تیم به دنبال جذب بازیکنان جدید و ایجاد تغییر در فهرست فعلی بازیکنانش باشد. 
یکی از بازیکنانی که مدنظر این مربی هلندی قرار گرفته، یورین تیمبر است که یکی از بهترین بازیکنان آینده‌دار لیگ هلند به حساب می‌آید و تن‌هاخ امیدوار است که او را برای پیوستن از آژاکس به یونایتد متقاعد کند. 
با این حال، مارسلو فن در کران، خبرنگار هلندی، فاش کرده که فن خال جلساتی را با تیمبر برگزار کرده و به او توضیح داده که فصل آینده هم باید با پیراهن آژاکس به میدان برود.

1722259

نمایندگان و مدیر برنامه تیمبر مذاکراتی را با مدیران یونایتد انجام داده‌اند اما به نظر می‌رسد که حالا همه چیز تحت الشعاع دخالت فن خال در این موضوع قرار گرفته، چرا که این سرمربی شیاطین سرخ به او هشدار داده که ممکن است در صورت انتقال به اولدترافورد، جایگاهش را در تیم ملی از دست داده و نتواند در جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا کند. این موضوع از اهمیت زیادی برای این مدافع 21 ساله برخوردار است. 
فن در کران در این باره به اسکای اسپورت گف:« این بازیکن آماده انتقال بود. مدیر برنامه او به لندن و دفتر یونایتد رفت و فکر می‌کنم مذاکرات خوبی هم انجام داده بود، پول هرگز مسئله مهمی نبود. اما ناگهان یک مرد ظاهر شد... لوییس فن خال. او در اردوی تیم ملی هلند به این بازیکن گفت که اگر به آنجا برود، فرصت بازی در جام جهانی برای او محدود خواهد شد. این خبر بدی برای تیمبر بود.»
گفته می‌شود تصمیم این بازیکن برای رد کردن پیشنهاد یونایتد باعث تعجب تن‌هاخ شده و حالا دیگر این بازیکن شانسی برای حضور در اولدترافورد نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها