کد خبر : 1829858 | 30 خرداد 1401 ساعت 10:31 | 264K بازدید | 58 دیدگاه

یک سایت انگلیسی به منچستر پیشنهاد داد:

اسکناس‌ها را برای طارمی هزینه کنید

وب سایت انگلیسی به منچستر یونایتد پیشنهاد داده برای تقویت تیمش هشت بازیکن را به خدمت بگیرد که نام مهدی طارمی نیز در فهرست دیده می شود.

اسکناس‌ها را برای طارمی هزینه کنید

به گزارش "ورزش سه"، درخشش مهدی طارمی با لباس پورتو طی فصل گذشته باعث گمانه‌زنی‌های متعددی درخصوص او شده است. رویای این بازیکن بوشهری حضور در لیگ برتر انگلیس است و پیش از این او باشگاه مطرحی چون تاتنهام را خواهان خود می دید اما در نهایت این انتقال شکل نگرفت. حالا او از طریق رسانه ها به غول بزرگ بریتانیا یعنی منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

وب سایت breaking the lines در مطلبی به گزینه هایی که می توانند در تابستان 2022 منچستریونایتد را تقویت کنند، اشاره کرده که در میان 8 گزینه اصلی معرفی شده، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیز دیده می شود.

در گزارش این وب سایت آمده است: در دنیای فوتبالی که صحبت از پول است، منچستریونایتد هرگز باشگاهی نبوده که از خریدهای بزرگ دوری کند، حتی اگر آن خرید به نتیجه نرسد. از زمانی که سر الکس فرگوسن از تیم بازنشسته شد، باشگاه بیش از 871 میلیون پوند صرف خرید 20 بازیکن کرده است که شامل خریدهای کم ارزشی مانند دنیل جیمز در فصل 2019/20 یا باستین شواین اشنایگر در فصل 2015/16 نمی شود.

1722261

مسئله اصلی تنها هزینه سنگین برای این قراردادها نیست بلکه توانایی بازیکنان نیز یک مشکل بوده است. زمانی که باشگاه رادامل فالکائو را به مبلغ 6 میلیون پوند از موناکو برای یک فصل قرضی به خدمت گرفت، آنها فکر کردند که با این بازیکن شماره 9 به گل های زیادی خواهند رسید. پس از بهبودی از مصدومیت دردناک زانو قبل از امضای قرارداد، کنار آمدن با لیگ برتر دشوار بود و او دوران قرضی خود را با چهار گل در 29 بازی برای این باشگاه به پایان رساند.

با وجود این، یونایتد به رویکرد نقل و انتقالات خود در تابستان و پنجره ژانویه ادامه داد و پس از جدایی سر الکس فرگوسن، آنها حتی یک بازیکن موفق را نیز به خدمت نگرفتند. این مسئله سوال هایی را از هیئت مدیره برای نفوذ مدیریتی و درک کلی از آوردن بازیکنان برتر فوتبال به اولدترافورد را مطرح می کند.

اکنون ژوئن 2022 است، اریک تن هاخ به منچستر آمده و جان تازه ای را در پایگاه هوادارانی که تیمی در حال مبارزه را تماشا کرده‌اند، آورده است. منچستریونایتد در این فصل با تفاضل گل صفر در رده ششم قرار گرفت و فصل آینده، لیگ اروپا در انتظار آنهاست.

1715153

در اینجا به اولویت های اصلی منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2022 می پردازیم:

مهدی طارمی:

این بازیکن ایرانی که فوتبال اروپایی خود را دیر شروع کرده بود، در سال 2020 با قیمت ناچیز 4.5 میلیونی به پورتو پیوست. با حضور مستمر و نگاه به گل، استعداد فنی فوتبال او باعث شده است که وی در 48 بازی برای باشگاهش 26 گل و 17 پاس گل به ثبت برساند و در پست های مختلف برای پورتو به میدان برود.

اگر رونالدو برای یک فصل دیگر به عنوان گزینه اصلی مهاجم باقی بماند، طارمی می تواند به عنوان مهاجم دوم به میدان برود جایی که او فصل قبل و در این پست طی 29 بازی توانست 14 گل برای پورتو به ثمر برساند و 14 مرتبه نیز پاس گل داد و خودش را ثابت کرد.

1722313
1722314

توانایی او برای نفوذ در عمق و ایجاد موقعیت با پاس‌هایش می تواند فضایی را برای طرف مقابلش ایجاد کند تا بین مدافعان قرار بگیرد و همچنین گزینه دوم را در جلو ارائه دهد. این بازیکن 29 ساله تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد و می تواند گزینه بسیار خوبی برای یونایتد در پنجره نقل و انتقالات باشد.

دیدگاه‌ها