کد خبر : 1830175 | 01 تیر 1401 ساعت 12:45 | 31.9K بازدید | 10 دیدگاه

په‌په: بازیکنی با هوش و استعداد طارمی کم است

په‌په، مدافع کهنه‌کار پورتو، از عملکرد مهدی طارمی در ترکیب این تیم تمجید کرد.

په‌په: بازیکنی با هوش و استعداد طارمی کم است

به گزارش "ورزش سه"، طارمی یکی از مهره‌های کلیدی در قهرمانی این فصل پورتو در لیگ پرتغال بود و همین تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت. 
په‌په در مصاحبه‌ای که با مجله Dragoes داشته درباره عملکرد این ستاره ایرانی گفت:« حضور طارمی در زمین کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کند. چیزی که می‌توانم درباره این بازیکن بگویم این است که او بازیکنی فوق العاده باهوش است. هوش و کیفیتی که او دارد، این روزها در کمتر بازیکن و مهاجمی دیده می‌شود.»
او در پاسخ به این سوال که راز موفقیت پورتو در این فصل چه بوده اظهار داشت:« دلیل موفقیت ما این بود  که همیشه روی کارمان تمرکز داشتیم. ما هرگز این تمرکز را از روز اول پیش فصل تا روز آخر فصل از دست ندادیم. مهم نبود چه کسی بازی می‌کند، بلکه مهم این بود که ما برای سه امتیاز و برای این باشگاه در زمین می‌جنگیدیم.»
این مدافع پرتغالی با تمجید از عملکرد تمامی بازیکنان این تیم اضافه کرد:« همه با تمام وجود بازی کردند. ما مصدومانی در طول فصل داشتیم اما امروز دیگر کسی بازیکن ذخیره نیست. هر بازیکنی که در فهرست حضور دارد جزئی از تیم است. ما یک گروه هستیم و این چیزی است که مربی به آن نیاز دارد.»
په‌په درباره انتقادهایی که از سبک بازی پورتو مطرح شده گفت:« در پایان فصل به نظر می‌رسید که بعضی از حریفان قصد دارند قدرت ما را زیر سوال ببرند. آنها می‌توانند همینطور صحبت کنند و من هم با چنگ و دندان از باشگاهم دفاع می‌کنم و این کاری است که همیشه انجام داده‌ام. اگر مجبور شوم فقط با یک پا بازی کنم، این کار را برای باشگاهم انجام می‌دهم.»
این ستاره سابق رئال مادرید در این باره که آیا برنامه‌ای برای آینده و ورود به دنیای مربیگری دارد اظهار داشت:« نه، فقط به فوتبال بازی کردن فکر می‌کنم. اگر از حالا به مربیگری فکر کنم نمی‌توانم تمام تمرکزم را روی بازی بگذارم. می‌خواهم با تمام وجود در اختیار تیم و حرفه فعلی‌ام باشم.»

دیدگاه‌ها