کد خبر : 1829862 | 30 خرداد 1401 ساعت 10:59 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

توافق با آینتراخت؛ ستاره بدشانس آلمانی برمی‌گردد

ماریو گوتزه، ستاره سابق تیم ملی آلمان، در آستانه بازگشت به رقابت‌های بوندسلیگا است.

توافق با آینتراخت؛ ستاره بدشانس آلمانی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، گوتزه در حال حاضر با آیندهوون قرارداد دارد اما آماده است تا این باشگاه را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک کند. 
اسپورت وان خبر داده که مدیران باشگاه آینتراخت مذاکراتی را برای جذب این بازیکن انجام داده و آماده هستند تا مبلغ چهار میلیون یورو برای خرید او پرداخت کنند تا گوتزه بار دیگر فرصت بازی در بوندسلیگا را داشته باشد. 
این بازیکن در حالی تصمیم گرفته به کشورش برگردد که پیشنهادهایی نیز از لیگ پرتغال داشت اما به آنها پاسخ منفی داد و حالا قرار است در فصل 23-2022 در ترکیب قهرمان لیگ اروپا به میدان برود. 
این بازیکن سابق بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ به هدف اول آینتراخت در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده بود و به نظر می‌رسد که قرار است جای دیاچی کامادا را در این تیم پر کند که بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال جذب او هستند. 

1721364
گفته می‌شود که مارکوس کروشه، مدیر ورزشی آینتراخت، چند روز قبل جلسه‌ای خصوصی را با گوتزه برگزار کرده و شرایط کامل این انتقال و این باشگاه را برای او شرح داده و این بازیکن نیز تمامی این شرایط را به صورت کامل پذیرفته است. 
رسانه‌های آلمانی باور دارند که سبک بازی اولیور گلاسنر که شامل حضور بازی‌سازهای هجومی در حمایت از خط حمله و خط دفاعی است نقش مهمی در متقاعد کردن گوتزه برای حضور در آینتراخت ایفا کرده است. 
این بازیکن فصل گذشته در 29 بازی از 34 بازی لیگ هلند برای آیندهوون به میدان رفت و نقش مهمی در کسب مقام سوم این تیم و همچنین قهرمانی در جام حذفی با غلبه بر آژاکس ایفا کرد.

دیدگاه‌ها