کد خبر : 1829868 | 30 خرداد 1401 ساعت 11:36 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

تایید ابطال انتخابات بعد از سه سال؛

رییس وزنه برداری بالاخره رفتنی شد؟

علی مرادی بعد از پشت سر گذاشتن چالش بازنشستگی، این بار به خاطر ابطال انتخابات در آستانه خروج از فدراسیون وزنه برداری قرار گرفته است.

رییس وزنه برداری بالاخره رفتنی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون وزنه برداری در ماه‌های اخیر به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده و هر بار به خاطر موضوع جدیدی به چالش کشیده شده است. او در دی ماه سال گذشته با صدور حکم بازنشستگی اش از فدراسیون خداحافظی کرد و بیش از یک ماه در فدراسیون حضور نداشت، اما در آخر توانست مجوز بازگشت خود را دریافت کند.
بعد از گذر از این چالش، علی مرادی در هفته های اخیر موضوع اعتصاب و قهر ملی پوشان وزنه برداری را پیش روی خود دید و حاضر نشد با آن ها کنار بیاید. برکناری سرمربی تیم ملی و عدم تعامل با ملی پوشان، علی مرادی را زیر تیغ انتقادات برده، اما فعلا خبری از وزنه برداران باتجربه در اردوی تیم ملی نیست و سعید علی حسینی به عنوان سرمربی جدید با یکسری از جوانان به کار خود ادامه می دهد.
حالا هم آخرین و جدیدترین چالش علی مرادی تایید رای ابطال انتخابات فدراسیون وزنه برداری است که حدود سه سال قبل انجام شده است. سجاد انوشیروانی یکی از این کاندیداها که در مجمع آن زمان ۱۱ رای کسب کرده بود، به دیوان عدالت اداری شکایت و ابطال انتخابات را خواستار شد. شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری در چهارم اسفند ۱۴۰۰ رای بدوی مبنی بر ابطال انتخابات را صادر کرد که طبق آن  انتخابات ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۸ رسما ابطال اعلام شد.
پس از ابلاغ رای بدوی، علی مرادی در ۲۵ اسفند نسبت به رای بدوی اعتراض کرد. این پرونده حدود دو ماه در شعبه ۲۶ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در حال بررسی بود و حالا خبر می‌رسد که رای بدوی در شعبه تجدیدنظر تایید شده و ابطال انتخابات وزنه‌برداری به طرفین دعوی و وزارت ورزش و جوانان جهت اجرا ابلاغ شده است.
با این وضعیت به نظر می رسد به زودی وزارت ورزش باید برای فدراسیون وزنه برداری سرپرست تعیین کند و احتمالا علی مرادی باید خودش را آماده خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها