کد خبر : 1829886 | 30 خرداد 1401 ساعت 12:55 | 27.8K بازدید | 8 دیدگاه

تیته: به مدیران رئال گفتم به من نزدیک نشوید!

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، مدعی شده که چهار سال قبل پیشنهاد هدایت رئال مادرید را رد کرده است.

تیته: به مدیران رئال گفتم به من نزدیک نشوید!

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2018 با جنجال برکناری لوپتگی از هدایت تیم ملی اسپانیا به دلیل قبول پیشنهاد رئال مادرید آغاز شد. 
در حالی که یک روز تا آغاز این رقابت‌ها در روسیه باقی مانده بود، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که با سرمربی تیم ملی اسپانیا برای هدایت این تیم پس از پایان جام جهانی به توافق رسیده و همین خشم مدیران فدراسیون فوتبال این کشور و برکناری او را به همراه داشت. 
حالا تیته مدعی شده که مدیران رئال مادرید پیش از آن به او نیز پیشنهادی داده بودند اما این مربی به هیچ وجه حاضر به انجام مذاکره و پذیرش چنین پیشنهادی نبوده است. 

1621584
این مربی برزیلی درباره پیشنهاد دریافتی از رئال گفت:« درست پیش از جام جهانی بود که رئال با من تماس گرفت و گفت که می‌خواهد با من مذاکره کند اما من گفتم نه، من صحبتی ندارم، به من نزدیک نشوید. پاسخ من به آنها یک نه قاطع بود.»
تیته درباره دلیلش برای رد کردن پیشنهاد رئال اظهار داشت:« من می‌خواهم با خودم و با کاری که انجام می‌دهم در صلح باشم. من این کار را در بهترین سطح ممکن انجام می‌دهم. وقتی شما کاری را به صورت موازی پیش ببرید هرگز درست و کامل انجام نمی‌شود و من نمی‌توانم چنین چیزی را تحمل کنم.»
او درباره دیگر پیشنهاداتی که داشته اضافه کرد:« پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه، پیشنهاداتی از رئال مادرید، پی اس جی و اسپورتینگ داشتم اما هیچ یک از آنها را نمی‌خواستم. الان هم فقط می‌خواهم با برزیل قهرمان جام جهانی شوم و پس از آن درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت.»

دیدگاه‌ها