کد خبر : 1829904 | 30 خرداد 1401 ساعت 13:59 | 92.8K بازدید | 13 دیدگاه

من تنهایی نمی‌توانم؛

غیرمنتظره؛ استقبال رونالدو از ورود یک رقیب جدید!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد امیدوار است که این باشگاه در تابستان امسال مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرد.

غیرمنتظره؛ استقبال رونالدو از ورود یک رقیب جدید!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل بود که خبر بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از 13 سال به اولدترافورد منتشر شد. این ستاره حالا 37 ساله و پرتغالی که در فصل گذشته 24 گل در تمام رقابت ها با لباس یونایتد به ثمر رساند، مهاجم اصلی تیمش پیش از شروع فصل جدید محسوب می شود و این اتفاق باعث نگرانی هواداران یونایتد شده است. اما به نظر می رسد مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید هستند و نام بازیکنانی مانند تامی آبراهام از رم و آنتونی از آژاکس در این ارتباط مطرح شده است.

1719087

اما نشریات انگلیسی مدعی شدند اگر یونایتد یک مهاجم بخرد، رونالدو نه تنها مشکلی برای دیدن یک رقیب جدید در رختکن ندارد، بلکه از رخ دادن این اتفاق خوشحال خواهد شد. خود کریستیانو رونالدو نیز انتظار ندارد که فصل آینده در تمامی مسابقات لیگ برتر در ترکیب فیکس قرار بگیرد و می داند که رخ دادن این اتفاق ممکن نخواهد بود. همچنین منچستر یونایتد فصل بعد در لیگ اروپا نیز بازی خواهد کرد و بی تردید اریک تن هاخ در بسیاری از مقاطع فصل نیاز به استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب دارد.

جدایی ادینسون کاوانی، ستاره باتجربه و اوروگوئه ای نیز از این باشگاه قطعی شده و بدین ترتیب این تیم حداقل به یک مهاجم جدید نیاز دارد تا کریستیانو رونالدو بتواند برای درخشش در مقاطع حساس فصل، در برخی مسابقات استراحت کند.

دیدگاه‌ها