کد خبر : 1829907 | 30 خرداد 1401 ساعت 14:16 | 40.8K بازدید | 2 دیدگاه

ایلایش در راه آژاکس

سود 2 میلیون یورویی یاغی لاماسیا به بارسلونا

ایلایش موریبا محصول آکادمی لاماسیا که سال گذشته به شکل بدی از بارسلونا جدا شد، ممکن است 2.2 میلیون یوروی دیگر هم به بارسلونا سود برساند.

سود 2 میلیون یورویی یاغی لاماسیا به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد ایلایش موریبا با بارسا تنها یک سال باقیمانده بود و در ابتدای تابستان پیشنهاد تمدیدی دریافت کرد که بیشتر باعث خشم وی شد. پیشنهاد ارائه شده به ایلایش در حد بازیکنان تیم جوانان بارسلونا بود و او طبعا پیشنهاد را بلافاصله رد کرد.

 

1692972

ایلایش اجازه تمرین با تیم اول را هم پیدا نکرد تا بیش از پیش از بارسلونا ناامید شود. نام او در فهرست بازیکنان تیم اول و دوم بارسا نیز گنجانده نشده بود و سرانجام بعد از شایعات زیادی که در رابطه با آینده ایلایش موریبا وجود داشت، این بازیکن جوان با قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو از بارسلونا به لایپزیش پیوست؛ مبلغی که با اضافه شدن پاداش می تواند به 22 میلیون یورو نیز برسد.
 

1692969

 

شرایط این بازیکن 19 ساله در لایپزیش خوب پیش نرفت و تنها دو بازی در بوندسلیگا و سه بازی هم در لیگ قهرمانان برای باشگاه آلمانی انجام داد. وضعیتی که منجر به درخواست جدایی او در زمستان شد و در نهایت با قرارداد قرضی بدون بند خرید به والنسیا پیوست.

با اتمام قرارداد قرضی ایلایش با والنسیا او به لایپزیش بازگشته ولی به دنبال انتقال به تیمی دیگری است و به نظر آژاکس مقصد بعدی او باشد. آلفرد شرودر، مربی جدید آژاکس که در بارسلونا دستیار رونالد کومان بود به خوبی با ایلایش آشناست و حالا او را برای تیمش می خواهد. 

موریبا: مدیران بارسلونا درباره من دروغ گفتند - ورزش سه

طبق ادعای موندودپورتیوو، در صورتی که لایپزیش با انتقال دائمی ایلایش به آژاکس موافقت کند، 10 درصد از کل رقم انتقال به بارسا خواهد رسید که در شرایط اقتصادی کنونی بارسا، خبری خوشحال کننده برای مدیران باشگاه است. بارسا ایلایش را با 16 میلیون یورو به لایپزیش واگذار کرده بود و 10 درصد از رقم انتقال او به تیمی دیگر را برای خود حفظ کرد. دی تلگراف هلند ادعا کرده است که لایپزیش برای فروش ایلایش 22 میلیون یورو می خواهد و در این صورت 2.2 میلیون یورو به بارسا تعلق خواهد داشت. آژاکس اخیرا خراونبرخ را با 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ واگذار کرده بود.

دیدگاه‌ها