کد خبر : 1829928 | 30 خرداد 1401 ساعت 16:01 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

شحاته: محمد صلاح کی‌روش را سرمربی مصر کرد!

حسن شحاته مدیر فنی سابق تیم ملی مصر به نحوه استخدام کارلوس کی‌روش برای هدایت این تیم انتقاد کرد.

شحاته: محمد صلاح کی‌روش را سرمربی مصر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، حسن شحاته کاپیتان دوران طلایی تیم ملی مصر به حساب می‌آید که در سال‌های 2006، 2008 و 2010 سه بار پیاپی قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد.
او در گفت‌وگویی با برنامه تلویزیونی "صدى البلد" گفت: کی روش با هکتور کوپر تفاوت زیادی دارد. ما الان درباره مربی صحبت نمی‌کنیم؛ سوال ما این است که چرا یک مربی باید از طریق مدیربرنامه یک بازیکن مشخص جذب شود؟
شحاته در پاسخ به اینکه کی‌روش از طریق کدام بازیکن به تیم ملی مصر آمده، گفت: چه کسی می‌تواند باشد؟ صد در صد محمد صلاح. این همان چیزی بود که می‌دانستم و از همان ابتدا متقاعد نشدم که کی روش را به خدمت بگیریم.
وی سپس در خصوص انتخاب مربیان اخیر تیم ملی مصر اظهار داشت: در سیستم انتخاب مربی تیم ملی مصر ابهامات بسیاری وجود دارد. ما چرا باید مربی را انتخاب کنیم که در سطح آفریقا و کشور هیچگونه افتخاری کسب نکرده است؟
پیشکسوت فوتبال مصر افزود: اگر صحبت کنم سوءتفاهم پیش می‌آید اما ما از لحاظ برنامه‌ریزی وضعیت خیلی بدی داریم؛ مسابقات لیگ و جام حذفی به هم ریختگی زیادی دارد. ما نیاز به برنامه ای داریم که به پیشرفت فوتبال مصر کمک کند.
حسن شحاته در پایان مجددا از محمد صلاح انتقاد کرد و گفت: اگرچه صلاح بازیکن بزرگی است و افتخارات زیادی برای لیورپول به دست آورده اما در سطح ملی بازیکن بسیار ضعیفی است و هیچ چیزی از خود نشان نداده است.

دیدگاه‌ها