کد خبر : 1829929 | 30 خرداد 1401 ساعت 16:30 | 17.4K بازدید | 24 دیدگاه

در فینال هوادار رئال بودم

رودیگر: بارسلونا تماس گرفت ولی گفتم فقط رئال

آنتونی رودیگر فاش ساخت که از بارسلونا با او تماس گرفتند ولی او بلافاصله پیشنهاد را رد کرد و گفت که فقط رئال را می‌خواهد.

رودیگر: بارسلونا تماس گرفت ولی گفتم فقط رئال

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه آنتونی رودیگر امروز در برنابئو برگزار شد و ستاره آلمانی سابق چلسی قراردادش را با رئال رسما امضا کرد. او مدافع میانی جدید کهکشانی‌ها خواهد بود.

1722394

رودیگر در نشست خبری پس از معارفه گفت:« در رئال چیزی مهم‌تر از کسب پیروزی نیست و رئال یعنی پیروزی. در تاریخ رئال این تیم موفق به کسب جام‌های فراوانی شده است و هر اتفاقی بیفتد، رئال فقط برای پیروزی قدم در میدان می‌گذارد.»

خاطره تلخ رویارویی با رئال با پیراهن چلسی در برنابئو(برتری 3-2 ولی حذف از لیگ قهرمانان):« بله، بله، ‌شب پرتنش و دشواری بود. اولین بار بود در برنابئو بازی می‌کردم و پس از اینکه گل سوم را زدیم(0-3)، همه متوجه شدیم که جو برنابئو چگونه به سود رئال شد. چیزی بود که باورش نمی‌کردم.»

رقابت با داوید آلابا و میلیتائو:« طبیعی است که در رئال مدافعان خوب و بزرگی حضور داشته باشند و سطح رقابت بالاست ولی به خودم بالاترین اطمینان را دارم. بسیار هیجان زده و مشتاق هستم. برای رئال خوب است که چند مدافع بزرگ داشته باشد و این رقابت به سود تیم خواهد شد.»

1722363

تفاوت لالیگا با لیگ‌های دیگر:« شانس این را داشته‌ام در چندین لیگ مختلف بازی کنم. بوندس‌لیگا بسیار فیزیکی است. در ایتالیا اما تاکتیک بسیار اهمیت دارد. در لیگ برتر تعداد مسابقات و فشار بازی‌ها بسیار بالاست. در لالیگا اما شکل زیبای فوتبال را شاهد هستیم و فکر می‌کنم تیم‌ها بهتر و شدیدتر پرس می‌کنند. این برای من چالشی هیجان انگیز است.»

اسطوره‌های رئال:« بازی‌های رونالدوی برزیلی را به یاد دارم و آن زمان دوست داشتم مهاجم شوم. زیدان و گلی که به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان زد نیز فراموش نشدنی است.»

اولین تماس‌ها با رئال:« اولین تماس‌ها به سپتامبر 2021 مربوط می‌شود. رئال با مدیر برنامه‌هایم وارد مذاکره شد ولی من ماه آوریل 2022 بود که با آنچلوتی صحبت کردم که در تصمیم گیری نهایی من کلیدی بود. همان جا بود که متقاعد شدم به رئال بیایم.»

شخصیت درون رختکن و یادگیری اسپانیایی:« من شخصیتی غیر قابل پیش بینی دارم. در رختکن دوست دارم شوخی کنم و بخندیم ولی در زمین مسابقه همه چیز فرق می‌کند و کاملا جدی هستم. طبعا باید شروع به یادگیری اسپانیایی کنم.»

تضمین حضور در ترکیب از سوی آنچلوتی:« من با آنچلوتی صحبت کردم و او به من گفت که مرا دوست دارد، به من اعتماد دارد و می‌توانم به این تیم کمک کنم. در سن من، همین کافی است. ما در مورد آقای آنچلوتی صحبت می‌کنیم. بدیهی است که در رئال مادرید رقابت سختی وجود خواهد داشت، اما من آماده‌ام.»

1720279

الگوی کودکی:« خیلی‌ هستند؛ اما اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، می‌گویم په‌په. او ویژگی‌هایی دارد که من آنها را دوست دارم. په په یک هیولا در زمین است و یک انسان بسیار خوب خارج از زمین.»

سختی بازی در برنابئو وقتی عملا می‌دانستی قرار است به رئال بروی:« آسان نبود، اما در آن مقطع هنوز هم مشخص نبود که به رئال خواهم رفت یا خیر. من یک حرفه‌ای هستم و در آن زمان هدفم حذف رئال مادرید بود، اگرچه به آن نرسیدیم. صادقانه بگویم، برای تمرکز روی بازی مشکلی نداشتم.»

کامبک‌های رئال در لیگ قهرمانان:« آنچه رئال در این لیگ قهرمانان انجام داد، چیزی است که من حتی نمی‌دانم چگونه توصیفش کنم. باورنکردنی، باورنکردنی. بدیهی است که وقتی فینال برگزار شد، از قبل می‌دانستم که قرار است به رئال مادرید بیایم و دوست داشتم رئال با پیروزی بر لیورپول قهرمان شود. من دو فینال را مقابل لیورپول باختم، بنابراین بسیار خوشحالم که رئال مادرید آنها را شکست داد. من واقعا تحت تاثیر قهرمانی رئال قرار گرفتم. این تعریف دقیق رئال است و اینکه هدفش چیست؛ جام بردن. من می‌خواهم بخشی از این داستان باشم.»

فشار بازی در تیمی که تازه قهرمان اروپا شده:« به هر حال، رئال یک باشگاه بزرگ است. می‌دانم که قدم بزرگی در فوتبالم است و فردی هستم که سعی می‌کنم از فشار لذت ببرم. من کاری را انجام می‌دهم که دوست دارم و خودم را خوش شانس می‌دانم. این چالشی است که دوستش دارم.»

1722117

چرا شماره 22؟«من شماره 2 را دوست دارم، اما این شماره در رئال متعلق به دنی کارواخال است. در نهایت بین شماره 12 و 22، دومی را انتخاب کردم. این چیزی نیست که زیاد به آن فکر کرده باشم. صادقانه بگویم، شماره 22 برایم جالب‌تر بود.»

پیشنهاد بارسا:« بله، از بارسا پیشنهاد داشتم ولی به ایجنتم(برادرم) گفتم یا به رئال می‌روم یا در چلسی می‌مانم.»

رویارویی با دو هم‌تیمی سابق که احتمالا به بارسا خواهند رفت(کریستیانسن و آسپلیکوئتا):« خُب، نمی‌دانم چه جوابی بدهم. نقل و انتقالات معمولا پیچیده است. البته آسپیلیکوئتا همچنان بازیکن چلسی است و واقعا نمی‌دانم چه جوابی بدهم.»

1707924

مقایسه چلسی و رئال:«من دوست ندارم مقایسه کنم تمام باشگاه‌هایی که در آنها بازی کرده‌ام، در دوران حرفه‌ای من بسیار مهم بوده‌اند. اینجا در رئال مادرید فشار زیادی وجود دارد، اما باید بدانید که چگونه از آن لذت ببرید.»

امباپه و رد پیشنهاد رئال:«در مورد امباپه، من شخصا او را نمی‌شناسم و این به خودش مربوط می‌شود.»

اولین بازی برای رئال در ال کلاسیکوی دوستانه لاس وگاس:« این بزرگترین بازی فوتبال در اسپانیاست. حتی اگر یک بازی پیش فصل باشد، ما می‌خواهیم برنده شویم. من بسیار هیجان زده هستم که در ال کلاسیکو بازی خواهم کرد و این چیزی منحصر به‌فرد است. این بار به جای اینکه آن را در تلویزیون ببینم، در میدان خواهم بود.»

دیدگاه‌ها