کد خبر : 1829936 | 30 خرداد 1401 ساعت 16:37 | 68.4K بازدید | 8 دیدگاه

تغییر لحظه آخری؛

پاسخ زیدان به PSG مثبت بود اما ...

به نظر می رسد زین الدین زیدان در مقطعی فاصله ای تا قبول هدایت پاری سن ژرمن نداشته است.

پاسخ زیدان به PSG مثبت بود اما ...

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن در هفته های اخیر تلاش زیادی برای توافق با زین الدین زیدان داشته و بارها با این سرمربی موفق و فرانسوی وارد گفتگو شده است. جدایی مائوریسیو پوچتینو از این باشگاه قطعی شده و به محض توافق با سرمربی جدید، این خبر به صورت رسمی از باشگاه اعلام خواهد شد. اما هنوز لوییس کامپوس، مدیر جدید پاری سن ژرمن موفق به توافق قطعی با گزینه جدید نشده و البته به نظر می رسد این تاخیر به دلایلی در این باشگاه رخ داده است.

1588317

نشریه مارکا امروز با انتشار گزارشی مدعی شد تا چند روز قبل تمامی توافق برای حضور زین الدین زیدان روی نیمکت پاری سن ژرمن انجام شده بود و این باشگاه فرانسوی در تدارک برگزاری مراسم معارفه بود. حتی روز انتشار این خبر نیز از سوی پاری سن ژرمن معلوم شده بود، اما در نهایت زین الدین زیدان از حضور در این باشگاه منصرف شده و به پیشنهاد آنها پاسخ منفی داد.

برخی منابع مدعی شدند تمایل این سرمربی حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است و او احتمالا تا پایان جام جهانی برای اعلام نام تیم بعدی خود منتظر خواهد ماند. قرارداد دیدیه دشان، سرمربی فعلی این تیم در پایان سال جاری به اتمام می رسد و در صورت عدم موفقیت فرانسه در جام جهانی، به نظر جدایی او قطعی خواهد بود. بدین ترتیب احتمالا زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه مشغول به کار شده و اولین تجربه خود در رده ملی را سپری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها