کد خبر : 1829958 | 30 خرداد 1401 ساعت 20:20 | 53.7K بازدید | 5 دیدگاه

معامله پپ و آرتتا؟ سه بازیکن معاوضه می‌شود

نام کیه‌ران تیرنی، ستاره آرسنال، به‌عنوان یکی از هدف‌های خرید تابستانی پپ گواردیولا برای منچسترسیتی فاش شد.

معامله پپ و آرتتا؟ سه بازیکن معاوضه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که پیش از این در گزارش‌هایی درباره لیست خرید تابستانی پپ گواردیولا نام کیه‌ران تیرنی، دفاع چپ آرسنال، دیده نمی‌شد اما دیلی‌میل مدعی شد به اخباری دست یافته که نشان می‌دهد گواردیولا برای خرید مدافع اسکاتلندی به مدیران منچسترسیتی درخواست داده است.

1722409

از سوی دیگر گزارش‌هایی درباره تلاش میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، برای به‌خدمت گرفتن دو ستاره از سیتی، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو، مخابره شده. در این‌صورت ممکن است دو باشگاه انگلیسی برای انتقال این دو بازیکن به آرسنال و در مقابل انتقال تیرنی به سیتی دست به معامله بزنند.

بر اساس این گزارش گواردیولا مدتی است کیه‌ران تیرنی را زیر نظر دارد و حالا خواهان حضور او در سیتی شده است. این دفاع چپ اسکاتلندی در سال 2019 با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی آرسنال شد. گفته می‌شود گواردیولا پیش از این خواهان جذب یک دفاع چپ شده ولی حالا روی اسم کیه‌ران تیرنی اصرار دارد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال که پیش از به‌دست گرفتن این پست به‌عنوان دستیار گواردیولا در منچسترسیتی فعالیت می‌کرد، سابقه کار کردن با ژسوس و زینچنکو را دارد. این مربی اسپانیایی به‌خاطر همین شناخت است که امسال تابستان برای انتقال آنها به امیریتس برنامه دارد.

1722411
1722412

باید دید آیا مذاکرات دو باشگاه به نتیجه خواهد رسید و شاهد معامله این سه بازیکن بین دو باشگاه رقیب لیگ برتری خواهیم بود؟

دیدگاه‌ها