کد خبر : 1829959 | 30 خرداد 1401 ساعت 20:40 | 80.4K بازدید | 20 دیدگاه

واکنش به عضلات رونالدو؛ دلم برای باشگاه تنگ شد!

داوید دخیا در واکنش به عکس کریستیانو رونالدو که عضلات آماده او را در حال ورزش نشان می‌دهد می‌گوید با دیدن عکس رونالدو به یاد ورزش نکردن خودش افتاده.

واکنش به عضلات رونالدو؛ دلم برای باشگاه تنگ شد!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که این روزها در تعطیلات به سر می‌برد، در اینستاگرام عکسی منتشر کرد که او را در حال ورزش کردن نشان می‌داد. عضلات آماده رونالدو در این عکس بار دیگر نشان داد که ستاره پرتغالی از نظر بدنی همچنان به‌شدت آماده است. اما واکنش هم‌تیمی رونالدو در یونایتد، داوید دخیا، به این عکس اینستاگرامی، جالب بود.

1722414

هواداران کریستیانو رونالدو در اینستاگرام او با خودنمایی سوپراستار پرتغالی مواجه شدند که عکسی از خود را در حال بدنسازی منتشر کرده و از عنوان "احساس خوب" برای تصویر استفاده کرده بود. داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی یونایتد، در اینستاگرام به عکس هم‌تیمی‌اش واکنش نشان داد و گفت دیدن بدن آماده رونالدو او را به یاد ورزش نکردن انداخته و باعث شده دلش برای سالن بدنسازی تنگ شود.

1722415
کامنت دخیا برای پست رونالدو: دلم برای باشگاه تنگ شد

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه رونالدو ممکن است قصد جدایی از یونایتد را داشته باشد چرا که او احساس می‌کند در پروژه اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید تیم، جایی نداشته باشد.

1722416

رونالدو که برای دومین بار در دوران فوتبالی‌اش پیراهن یونایتد را به تن دارد، فصل گذشته اولین فصل خود در بازگشت به اولدترافورد را پشت سر گذاشت. رونالدو در این فصل 24 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. اولین رسانه‌ای که خبر تصمیم رونالدو برای جدایی را مطرح کرد، لارپوبلیکا، در ایتالیا بود. رونالدو و یونایتد از زمان انتشار این شایعه سعی کرده‌اند به آن بی‌اعتنایی کنند. به هر حال آینده سوپراستار پرتغالی در یونایتد، تا پایان تابستان مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها