کد خبر : 1829969 | 30 خرداد 1401 ساعت 22:40 | 82.5K بازدید | 22 دیدگاه

تغییر در PSG؛ نقش مسی، نیمار، راموس چه می‌شود؟

پاری‌سن ژرمن فصل آینده با هدایت کریستوف گالتیه، سیستم بازی جدیدی ارائه خواهد داد که احتمالا ستاره‌های بزرگ تیم، مسی، نیمار، و راموس را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تغییر در PSG؛ نقش مسی، نیمار، راموس چه می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که منصوب شدن کریستوف گالتیه به‌عنوان سرمربی فصل آینده پاری‌سن ژرمن تقریبا قطعی به نظر می‌رسد؛ انتظار این است که او از سیستم 3-5-2 استفاده کند. این تغییر تاکتیک می‌تواند روی ستاره‌های بزرگ تیم، لیونل مسی، نیمار، و سرخیو راموس تاثیر قابل توجهی بگذارد.

گالتیه که در باشگاه لیل سابقه همکاری با لوئیس کامپوس، مشاور فوتبال فعلی PSG را دارد در حال حاضر از بیشترین بخت برای جانشینی پوچتینو و هدایت پاری‌سن ژرمن در فصل آینده برخوردار است. کامپوس این روزها در واقع نقش مدیر فوتبال باشگاه پاریسی را بازی می‌کند. درحالی‌که گالتیه تا سال 2024 با نیس قرارداد دارد ولی PSG قصد دارد با پیشنهادی 10 میلیون یورویی او را به پاریس منتقل کند.

در پاریس گفته می‌شود گالتیه در PSG از سیستم محبوبش، 3-5-2، استفاده خواهد کرد. او در خط دفاعی به احتمال زیاد از راموس، کیمپمبه و میلان اشکرینیار اینتری استفاده خواهد کرد. مدافعی که احتمالا با قراردادی 55 میلیون یورویی به پاریس خواهد رفت.

1722435

اما این سیستم جدید برای گالتیه بدون مشکل نخواهد بود. امباپه بدون‌شک یکی از دو مهاجم سیستم 3-5-2 خواهد بود اما مشکل اینجا است که گالتیه باید تصمیم بگیرد مهاجم دوم او در کنار امباپه، مسی خواهد بود یا نیمار.

1722436

مسی و نیمار زمانی که در بارسلونا همبازی بودند در خط حمله بازی می‌کردند. مسی در سمت راست خط حمله سه نفره و نیمار در سمت راست خط حمله بازی می‌کرد. گالتیه احتمالا مجبور است یا مسی یا نیمار را در نوک پیکان حمله، کنار امباپه قرار دهد و نفر دیگر را کمی عقب‌تر به عنوان شماره 10 به کار بگیرد.

1722437

دیدگاه‌ها