کد خبر : 1829974 | 30 خرداد 1401 ساعت 23:33 | 29.5K بازدید | 10 دیدگاه

ماتئوس

جانشین لواندوفسکی در بایرن؟ فقط و فقط لوکاکو

لوتار ماتئوس می‌گوید در صورت جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ‌، لوکاکو تنها گزینه و مناسب‌ترین گزینه پر کردن جای خالی او در بایرن خواهد بود.

جانشین لواندوفسکی در بایرن؟ فقط و فقط لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان، می‌گوید در صورتی‌که شایعات به واقعیت پیوسته و رابرت لواندوفسکی، باواریا را ترک کند روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی، تنها گزینه و راه‌حل ایده‌آل برای پر کردن جای خالی او در بایرن خواهد بود.

ماتئوس معتقد است پیوستن سادیو مانه به بایرن هم خرید خیلی خوبی است که قدرت تهاجمی تیم را افزایش می‌دهد ولی بایرن برای پر کردن جای خالی لواندوفسکی به مهاجمی به سبک و سیاق او نیاز دارد و تنها کسی که این روزها در فوتبال دنیا چنین سبکی دارد، رومرو لوکاکو است.

1720059

لوکاکو فصل گذشته را با پیراهن چلسی پشت سر گذاشت ولی در استمفوردبریج اصلا موفق نبود. در روزهای اخیر شایعات درباره بازگشت او به تیم سابقش اینتر به اوج رسیده. داستان شورش لواندوفسکی علیه بایرن و اشتیاق او برای راهی بارسلونا شدن هم که این روزها دیگر داستانی مشهور و شناخته شده است.

1682870

ماتئوس در مصاحبه با شبکه اسکای آلمان، معتقد است بایرن باید از عدم قطعیت فعلی در مذاکرات چلسی و اینتر نهایت استفاده را برده و به‌عنوان طرف ثالث وارد میدان شده و سعی در هایجک کردن لوکاکو را داشته باشد. اسطوره فوتبال آلمان در این‌باره گفت:" من لوکاکو را تنها گزینه و یگانه راه‌حل پر کردن جای خالی لواندوفسکی می‌دانم. اگر این اتفاق نیفتد ناگلزمان باید مثل گواردیولا با سه مهاجم و بدون مهاجم کلاسیک بازی کند. این یعنی فاصله گرفتن از سیستم همیشگی بایرن. چرا که بایرن همیشه یک شماره 9 داشته؛ از گرد مولر تا البر، پیزارو، کلوزه، ماریو گومز و لواندوفسکی".

دیدگاه‌ها