کد خبر : 1829991 | 31 خرداد 1401 ساعت 09:54 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: راز موفقیتم در قانع نبودن است

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید کلید موفقیتش در این است که هرگز قانع نشده و همیشه دنبال دستاوردهای بیشتر است.

مورینیو: راز موفقیتم در قانع نبودن است

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو عملکرد درخشانی در اولین فصل حضور در رم داشت و موفق شد اولین قهرمانی این باشگاه پس از سال 2008 را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 
این مربی پرتغالی با فتح جام لیگ کنفرانس اروپا همچنین موفق شد پنجمین قهرمانی خودش در رقابت‌های اروپایی را جشن بگیرد و رکوردی جذاب را به نام خودش به ثبت برساند. 
او در پاسخ به این سوال که رمز موفقیتش در طول این سال‌ها چه بوده به فوربس گفت:« من سعی کردم فشار زیادی در کارم احساس نکنم. فکر می‌کنم رابطه سالمی با استرس دارم. این که هیچ استرسی نداشته باشید خوب نیست، همانطور که استرس زیاد خوب نیست. بنابراین مهم است که تعادل درستی ایجاد کنید و تجربه رویارویی با آن را به دست آورید.»

1711291
مورینیو در این باره اضافه کرد:« فکر می‌کنم کلید موفقیت این است که هرگز از چیزی که دارید راضی و خوشحال نباشید. وقتی مدالی به دست می‌آورید، مدال‌های بیشتری بخواهید. وقتی گلی می‌زنید، به دنبال گل‌های بیشتر باشید. همه چیز حول «چیزهای بیشتر» می‌چرخد. هیچ چیز کافی نیست. این احساس ربطی به سن ندارد و به شخصیت هر فردی مربوط است.»
این مربی پرتغالی درباره شخصیت رهبری خودش اظهار داشت:« مهم‌ترین نکته این است که مردم از شما پیروی کنند. و برای این که کسی از شما پیروی کند، نیاز دارید که آنها به شما باور داشته باشند. معمولا اگر با شما احساس همدردی کنند این اتفاق رخ می‌دهد. در هر حال، به عنوان یک رهبر وظیفه من این است که دیگران یا تیمم را سرافکنده نکنم و این موضوع مهمی است.»

دیدگاه‌ها