کد خبر : 1829994 | 31 خرداد 1401 ساعت 10:25 | 20.1K بازدید | 4 دیدگاه

منطقی و دور از هیجان کار می‌کنیم؛

پناهی: ستاره نمی‌خریم، منطقی بازیکن می‌گیریم

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد دور از جو نقل و انتقالاتی و بازارگرمی‌ها بازیکن جدید جذب می‌کنند.

پناهی: ستاره نمی‌خریم، منطقی بازیکن می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، امین پناهی درباره فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه آلومینیوم اراک عنوان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی با آقای رحمتی داریم و اهداف هیئت مدیره باشگاه و سرمربی تیم با یکدیگر هم‌خوانی دارد. اولویت ما حفظ یکی، دو بازیکنی است که قرارداد آنها تمام شده و در کنار آن سعی داریم به‌جای دادن پول‌های زیاد و خریدن ستاره‌های گران‌قیمت، ستاره بسازیم و بازیکنان جوان و آینده‌دار را جذب کنیم.

وی ادامه داد: تیم سال پیش ما پُر از ستاره بود که بهترین عملکرد را داشتند و خوشبختانه بسیاری از آنها قرارداد دوساله دارند؛ با این وجود، هواداران خواهان خرید بازیکنانِ روی بورس هستند که بنده عرض می‌کنم وقتی در تیم ما پر از این بازیکنان هست، چه لزومی دارد وارد چنین بازی‌های نقل و انتقالاتی شویم؟

پناهی با بیان اینکه باشگاه آلومینیوم هرگز وارد مسابقه بیشتر هزینه کردن نخواهد شد، ابراز کرد: بازیکنان زیادی در آلومینیوم امروز تبدیل به بهترین‌های لیگ شده‌اند که ان‌شاالله در فصل جدید بیشتر از قبل از آنها خواهید شنید؛ با این وجود، دو بازیکن تیم که فصل قبل عملکرد خوبی داشتند سعی داریم حفظ کنیم و هرچه زودتر تمدید قرارداد آنها را انجام بدهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم یادآور شد: انتظار هواداران فهیم آلومینیوم با توجه به شکست پرسپولیس و حضور در فینال حذفی بالا رفته و ما هم در جریان این موضوع هستیم، اما کار حرفه‌ای خودمان را بنابر اهدافی که داریم، دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم باشگاه را برای چند سال آینده از نظر بازیکن بی‌نیاز کنیم.

پناهی با بیان اینکه بازیکنان معرفی شده از سوی سید مهدی رحمتی مورد تایید هیئت مدیره باشگاه هستند و آینده‌دار خواهند بود، اظهار کرد: باشگاه در فصل جدید از نظر ریالی مبلغ قراردادها را پایین‌تر آورده و از سوی دیگر برخی بازیکنان جدید به‌صورت دو و سه ساله جذب می‌شوند و می‌توانیم در آینده آنها را ترانسفر کنیم و درآمدزایی داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم با اعلام اینکه کارمان در نقل و انتقالات را بدون سر و صدا شروع کردیم، گفت: با نظر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، طی یکی، دو روز آینده خریدهای جدیدمان را معرفی می‌کنیم.

پناهی با تاکید بر اینکه به شدت از هیجان نقل و انتقالاتی به دور هستیم و به‌صورت کارشناسی و حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنیم، ابراز کرد: به هیچ عنوان اسیر بازی برخی دلالان و بازارگرمی‌ها نمی‌شویم و با استدلال و منطق بازیکن می‌گیریم و نفراتی جذب می‌کنیم که بتوانیم در آینده جوابگوی کیفیت آنها باشیم.

وی یادآور شد: می‌خواهیم هزینه‌های باشگاه را به لحاظ قراردادهای بی‌حساب کتاب تبدیل به قراردادهای کاملا قابل توجیه با بهترین استفاده کنیم و به هیچ وجه قرارداد بالا برای بازیکنی که کارایی نداشته باشد، نخواهیم بست. سرمایه‌گذاری را روی پایه‌ها و بحث زیر ساخت، احداث کمپ و ... می‌گذاریم تا به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شویم و مصمم به انجام این کار هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم با بیان اینکه امسال در بحث درآمدزایی نیز برنامه داریم، گفت: مدیرعامل باشگاه به هیئت مدیره شرکت آلومینیوم قول داده‌اند تا در این بحث به‌طور جدی کار کنیم و انتظار جذب منابع مالی از بخش خصوصی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها