کد خبر : 1829997 | 31 خرداد 1401 ساعت 10:44 | 697 بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: از شرکت توسعه انتظار سوددهی نداریم

استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز سه شنبه ۳۱ خرداد با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

سجادی: از شرکت توسعه انتظار سوددهی نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، آیین افتتاح استخر قهرمانی مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز سه شنبه ۳۱ خرداد با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

در این مراسم علیرضا عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مصطفی ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی، علی‌آبادی پیشکسوت و نایب رئیس فدراسیون شنا، دکتر امین نوروزی مشاور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان مجموعه ورزشی شهید کشوری نیز حضور داشتند.

این‌ مجموعه دارای سه استخر روباز، آب درمانی و استخر پوشیده است که امروز توسط حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

سجادی:  از شرکت توسعه انتظار سوددهی نداریم

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح مجموعه استخر بازسازی شده شهید کشوری گفت: بخش خصوصی زحمت سرمایه گذاری در این حوزه را بر عهده گرفته است، ولی می‌خواهم به عنوان خادم ورزش و جوانان و میزبان و خانه‌دار ورزش کشور، این اتفاق را تبریک بگویم، امیدوارم که بهترین اتفاقات در ورزش رخ دهد و بتوانیم آینده بهتری را با بهره‌برداری درست از این اماکن برای ورزش کشور رقم بزنیم.

وی افزود: باید چند نکته را عنوان کنم که در وهله نخست از شهردار منطقه به دلیل زحمات مختلف تشکر می‌کنم. در مراسم‌های مختلف، شهرداران گرامی زحمات زیادی را می‌کشند که این مسئله حتی در عرصه بین‌المللی و شهرهای مختلف دنیا  عرف است. وقتی که در بازی‌های پاراآسیایی 2010 به محل برگزاری مسابقات رسیدم، گفتند که دو روز دیگر رقابت مرحوم سیامند رحمان است و من باید به همراه شهردار گوانگژو حضور پیدا کنیم که این نشان دهنده اهمیت برنامه بود. اگر ورزش و شهرداری‌ها در کنار هم عجین شوند، می‌توانیم اتفاقات بزرگی را شاهد باشیم.

سجادی تصریح کرد: جبهه ورزش همگانی با کمک ورزش شهرداری فعال است و این اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه دید شهرداری در ورزش قوی است. امیدوارم فدراسیون شنا هم بتواند برنامه‌ریزی لازم را با این استخر پنجاه متر انجام بدهد و برنامه‌های فدراسیون در این استخر پیاده شود. استفاده‌کنندگان از این استخر دوست دارند که قهرمانان ملی را از نزدیک ببینند. حتی پیشنهاد می‌کنم که برخی از تمرینات تیم ملی در اینجا برگزار شود و مردم این تمرینات را از نزدیک ببینند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از شرکت توسعه و زیرمجموعه های ورزشی آن خواهش دارم که این شرکت محل خدمت به ورزش کشور باشد. اولین انتظار ما از این شرکت سود دهی نیست، تعداد پرسنل این شرکت از 200 نفر در دوران معاونت من به 800 نفر رسیده است و باید از این افراد کار مولد خواسته شود. سود ما این است که ورزش را ارزان نگه داریم و خدمات باکیفیت ارائه کنیم و مردم خوشحال باشند. باید دست بهره‌برداران گرفته شود و آنها نگران اجاره بها نباشند. قرار نیست ورزش آن قدر گران شود که همه از آن فاصله بگیرند.

سجادی  در پایان گفت: اگر قرار باشد پروژه‌های نیمه تمام را با هزینه دولتی تکمیل کنیم، حداقل سه دهه طول می‌کشد. الان پروژه‌هایی داریم که سالهاست آغاز شده‌اند، اما نیمه تمام هستند و باید با کمک بخش خصوصی و خیرین تکمیل شوند. حتما باید در بهره‌برداری‌ها، جایگاهی برای پیشکسوتان در نظر گرفته شود. در واقع باید عزت و شأن پیشکسوتان حفظ شود.
همچنین در این مراسم، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار کرد: این استخر با بیش ۵۰ سال قدمت به علت عدم بازسازی اصولی دچار استهلاک شده بود. بطوری که ابنیه استخر، از جمله سوله اصلی و سازه‌های جانبی همگی دچار پوسیدگی شدید و کل تجهیزات مربوط به موتورخاته و تسویه‌خانه استخر هم از بین رفته بود.

وی گفت: امروز که برای افتتاح این استخر حضور پیدا کردیم، پوشش سقف استخر عوض شده، سازه فرسوده کودکان جمع‌آوری و به ضلع جنوبی و کم عمق منتقل شده است. همچنین کاسه قدیمی استخر که غیرقابل استفاده بود، تعویض و با مصالح استاندارد آب‌بندی و عایق‌بندی شده است.

عاصم‌یوسفی در پایان تصریح کرد: استخر روباز، آب‌درمانی، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ در ضلع شمال به متراژ ۳۷۵ متر مربع به مجموعه اضافه شده است. امیدوارم با افتتاح این استخر خدمات خوبی را در آینده ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها