کد خبر : 1830000 | 31 خرداد 1401 ساعت 10:57 | 102K بازدید | 4 دیدگاه

در یک اتفاق جالب توجه؛

ستاره مغضوب ایرانی‌ها بسکتبالیست شد! (عکس)

میشل کوبیاک، ستاره جنجالی لهستانی دیروز در زمین بسکتبال مشاهده شد.

ستاره مغضوب ایرانی‌ها بسکتبالیست شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در سال های گذشته نام میشل کوبیاک به شکل متفاوتی با والیبال ایران گره خورده است. این ستاره لهستانی که اخیرا از بازی های ملی خداحافظی کرد همواره کری های جذابی با بازیکنان تیم ملی کشورمان مخصوصا سعید معروف داشت که حتی بعضا این کری‌خوانی‌ها به جنجال و بحث و دعوای زیر تور هم کشیده می شد.

اوج‌‌ جنجال آفرینی کوبیاک پیش از آغاز المپیک بود؛ جایی که او‌ قبل از مسابقه اول لهستان در توکیو مقابل ایران گفت: "بازیکنان ایران من را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. آنها فقط یک تیم هستند که باید شکستشان دهیم تا رویاهایمان محقق شوند. سرنوشت در اولین بازی ما را به هم رساند و ما تاثیری در آن نداشتیم. می‌دانستیم که دیر یا زود باید با ایران دیدار کنیم و سعی خواهیم کرد که تمام تلاشمان را انجام دهیم تا پیروز از زمین بیرون بیاییم تا در پایان بازی خوشحال باشیم."

این اظهار نظر کوبیاک با واکنش تند ایرانی ها نیز روبرو شد و شاهد بودیم که کاربران در فضای مجازی به صفحه شخصی این ستاره لهستانی رفته و از خجالت او درآمدند. همه این سر و‌ صداها باعث شده که میشل کوبیاک نامی باشد که همواره در ذهن والیبال‌دوستان ایرانی باقی بماند.

1701120

جدای همه این اتفاقات کوبیاک دست به یک اقدام جالب زده و این بار در قامت یک بسکتبالیست ظاهر شده است. در مسابقه ای که‌ بین تیم مارچین گورتات، ستاره سابق بسکتبال لهستان و تیم ارتش این کشور برگزار شده، میشل کوبیاک نیز حاضر بوده است.

این یک رویداد خیریه بود که تمام درآمد حاصل از بلیت فروشی آن صرف کمک به مردم جنگ زده اوکراین می‌شود. در این مسابقه هزاران لهستانی این فرصت را داشتند که تقابل تعدادی از چهره های سرشناس کشور خود در زمین بسکتبال را تماشا کنند که در نوع خود اتفاق جذاب و جالب توجهی محسوب می‌شد.

کوبیاک در مورد حضور در این مسابقه خیریه گفت: "من در سال ۲۰۱۸ از سوی گورتات برای حضور در تیم او دعوت شدم اما به برخی دلایل نتوانستم در تیم او بازی کنم. ما می خواهیم مردم را خوشحال کنیم و‌ اگر بتوانیم با چنین مسابقاتی این کار را انجام دهیم خوشحال خواهیم شد. اول از همه باید به مارچین و تیمش بابت ترتیب دادن چنین رویدادی احترام گذاشت."

کوبیاک درباره تجربه بسکتبال بازی کردن و این که به عنوان یک والیبالیست برای او سخت بوده یا خیر نیز گفت: "نه، فکر نمی کنم سخت باشد. من بسکتبال تمرین نمی کنم. تمرین من والیبال است و بعضی وقت‌ها برای تفریح تنیس هم بازی می‌کنم. اما به هر حال من سه ورزش انجام می‌دهم و این مهم‌ترین چیز است. آخرین بار در دبیرستان بود که توپ بسکتبال به دستم خورده بود.(با خنده)"

دیدگاه‌ها