کد خبر : 1830027 | 31 خرداد 1401 ساعت 12:45 | 9.4K بازدید | 7 دیدگاه

جلسه سه ساعته جواب داد؛ لوکاکو در یک قدمی اینتر

مدیران اینتر و چلسی پس از جلسه‌ای طولانی بر سر انتقال روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، به سن سیرو به توافق رسیدند.

جلسه سه ساعته جواب داد؛ لوکاکو در یک قدمی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا به همراه اینتر تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و راهی چلسی شود.
اما دوران حضور  او در استمفورد بریج مطابق انتظار پیش نرفت و این بازیکن خیلی زود اعلام کرد که از ترک اینتر پشیمان است و دوست دارد بار دیگر به لیگ ایتالیا برگشته و با پیراهن اینتر به میدان برود. 
مطرح کردن این اظهارات باعث ناراحتی مدیران و کادر فنی چلسی شده و شرایط لوکاکو در این تیم را بدتر کرد، تا جایی که او حتی از فهرست این تیم نیز کنار گذاشته و به بازیکنی سکونشین تبدیل شد. 
پس از پایان فصل گذشته بود که شایعات درباره بازگشت این بازیکن به اوج رسید و با موافقت مدیریت جدید باشگاه چلسی، تلاش‌ها برای انتقال او به اینتر آغاز شد. 

1722431
روزنامه انگلیسی دیلی میل پیش از این خبر داده بود که مدیران دو باشگاه اینتر و چلسی قرار است روز دوشنبه مکالمه‌ای ویدیویی را انجام داده تا درباره آینده این بازیکن و شرایط انتقال او صحبت کنند.
حالا روزنامه ایتالیای گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این مکالمه بیشتر از سه ساعت به طول انجامیده اما در نهایت دو طرف به توافق نهایی برای انجام این انتقال دست پیدا کرده‌اند. 
گفته می‌شود که استیون ژانگ، مالک باشگاه اینتر، در نهایت شرایط تاد بولی مالک جدید چلسی را پذیرفته و قرار است که این باشگاه ایتالیایی مبلغ هشت میلیون یورو به عنوان هزینه اولیه انتقال این بازیکن پرداخت کرده و بند پاداش 2.5 میلیون یورویی نیز برای او در نظر بگیرد. 
پیش از این بسیاری از منابع از تماس شخصی لوکاکو با ژانگ برای فراهم کردن زمینه بازگشتش به اینتر خبر داده بودند.

دیدگاه‌ها