کد خبر : 1830053 | 31 خرداد 1401 ساعت 15:10 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازهم روی نیمکت بیلبائو

بازگشت احتمالی مارسلو بیلسا به فوتبال اسپانیا

مارسلو بیلسا پس از اخراج از لیدزیونایتد با یکی از نامزدهای انتخابات ریاست بیلبائو به توافق رسیده و اگر او برنده شود، مربی باشگاه باسکی خواهد شد.

بازگشت احتمالی مارسلو بیلسا به فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو بیلسا که دو سال پیش توانست لیدز را پس از سال ها به لیگ برتر انگلیس برگرداند، از چند ماه پیش که به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد، بدون تیم است اما او احتمالا به لالیگا باز خواهد گشت. مقصد مربی آرژانتینی هم باشگاه بیلبائو خواهد بود.

1722515

بیلسا که بین سال های 2011 تا 2013 هدایت باشگاه باسکی را برعهده داشت، تایید کرد که در صورتی که اینیاکی آرِچابالِتا به عنوان رئیس بیلبائو انتخاب شود، او نیز هدایت این باشگاه را برعهده خواهد گرفت. اینیاکی آرچابالتا، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه باسکی است؛ در انتخاباتی که قرار است روز جمعه برگزار شود و او با بیلسا به عنوان سرمربی فصل بعد باشگاه به توافق رسیده است. اگر او برنده شود، بیلسا نیز به نیمکت بیلبائو باز خواهد گشت. 
اینیاکی آرچابالتا، یکی از سه کاندیدای انتخاباتی که قرار است در 24 ژوئن برگزار شود، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:« مربی مدنظر من، مارسلو بیلساست.» علاوه بر او، ریکاردو بارکالا و جان اوریارته هم برای جانشینی آیتور الیزگی رقابت دارند.

1722516

بیلسا هم در ویدئویی که در کنفرانس آرچابالتا رونمایی شد، توضیح داد: «به پیشنهادی که در ماه مارس توسط آریچابالتا ارائه شد، فکر کردم و به آن پاسخ مثبت دادم. هدایت بیلبائو مسئولیت سنگینی دارد و معتقدم این تیم کیفیت بالایی دارد و می تواند به سطحی فراتر از تصوراتش برسد. کیفیت این تیم مثل همان بیلبائویی است که هدایتش را برعهده داشتم و می تواند بهتر هم شود.».

دیدگاه‌ها