کد خبر : 1830058 | 31 خرداد 1401 ساعت 15:42 | 34K بازدید | 12 دیدگاه

اولی هوینس:

لواندوفسکی می‌ماند؛ کان تیم هیجان‌انگیزی ساخته

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ یک بار دیگر تاکید کرد که مدیران باشگاه به رابرت لواندوفسکی اجازه جدایی نخواهند داد.

لواندوفسکی می‌ماند؛ کان تیم هیجان‌انگیزی ساخته

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ و رابرت لواندوفسکی در گفت‌وگوی تلفنی اخیر خود توافق کرده‌اند که نگذارند تنش‌های اخیر تشدید شود و به طور شفاهی صلح کرده‌اند. نه لواندوفسکی و نه مدیر برنامه‌های او نمی‌خواهند اظهارات جدیدی داشته باشند چون هر دو می‌دانند که پیشنهاد جدید بارسلونا در حال رسیدن است.

1682870

طبق گزارش ها باشگاه بارسلونا که برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری مصمم است، خود را آماده ارائه پیشنهادی بهبود یافته و جدید به بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن می‌کند اما اولی هوینس رئیس سابق بایرن معتقد است ستاره لهستانی ماندنی است.

1719660

هوینس به "اسپورت 1" گفت:« در جریانم که مدیران باشگاه سخت در تلاش برای ساختن یک تیم جدید هستند. اخیرا با اولی کان(مدیر اجرایی) صحبت می کردم و اگر برنامه هایی که برایم توضیح داد به ثمر بنشیند، بایرن تیمی هیجان انگیز و جذاب تر برای فصل بعد خواهد داشت و البته با رابرت لواندوفسکی.»

هوینس در ادامه به پینی زاهاوی، ایجنت لواندوفسکی هم هشدار داد:« قرار نیست همیشه اوضاع به سود زاهاوی و دیگر ایجنت ها پیش برود. به همین دلیل او عصبانی شده و از تمام افراد دخیل در این قضیه خواسته تا اظهارنظر کنند. او همیشه اینگونه بوده و وقتی اوضاع به سودش پیش نمی رود، تنش ایجاد می کند. برای لواندوفسکی هیچ جانشین مناسبی نیست پس او باید بماند و سپس خواهیم دید که تمدید می کند یا رایگان جدا می شود.»

دیدگاه‌ها