کد خبر : 1830059 | 31 خرداد 1401 ساعت 17:07 | 36.7K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای کادنا سر

تردیدهای کروس؛ ستاره آلمانی از رئال دور شد

تونی کروس حاضر به تمدید قرارداد با رئال نشده و این می تواند آخرین فصل حضور او در باشگاه مادریدی باشد.

تردیدهای کروس؛ ستاره آلمانی از رئال دور شد

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش، باشگاه رئال مادرید به تونی کروس، تمدید قرارداد تا 2024 را پیشنهاد داد، اما این بازیکن فعلا حاضر نشده به آن پاسخ بدهد و می‌خواهد منتظر بماند تا ببیند بدنش از نظر فیزیکی در فصل آینده چه شرایطی خواهد داشت و اینکه می‌تواند همچنان در بالاترین سطح فوتبال بازی کند یا خیر.

1711025

ماه گذشته مارکا اشاره کرد که بازیکن آلمانی تا فصل بعد منتظر خواهد ماند و سپس در مورد دوران حرفه‌ای خود در سانتیاگو برنابئو تصمیم نهایی را خواهد گرفت. ایده فعلی او یا تمدید با رئال است یا خداحافظی از فوتبال.

قرارداد این بازیکن آلمانی در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد و مسئولان باشگاه مادریدی به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن قبل از جدایی رایگان وی در فصل آینده هستند.

1693856

روز گذشته کادنا سر ادعای ماه قبل مارکا را تایید کرد و گزارش داد که تونی کروس تا پایان فصل بعد به پیشنهاد رئال پاسخ نخواهد داد چرا که اطمینان ندارد همان نقش همیشگی را در رئال داشته باشد. پیوستن ادواردو کاماوینگا به رئال در فصل گذشته و اورلین شوامنی در فصل جاری، بر تردیدهای تونی کروس اضافه کرده اند؛ ضمن اینکه او از وضعیت بدنی خود نیز اطمینان ندارد. بالا رفتن سن روی کیفیت هر بازیکنی تاثیر می گذارد و کروس قصد ندارد در رئال بازیکنی نیمکت نشین باشد.

کروس فصل گذشته نیز یکی از ارکان اصلی تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و از سال 2014 برای رئال بازی می‌کند. او با این تیم سه قهرمانی لالیگا و 4 لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها