کد خبر : 1830060 | 31 خرداد 1401 ساعت 17:36 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

توماژ هایتو:

لواندوفسکی اشتباه کرد؛ در تیم‌ملی از بایرن حرف نمی‌زنند

ستاره سابق لهستانی معتقد است رابرت لواندوفسکی رفتارهای درستی در قبال جدایی از بایرن نداشته و زمان‌بندی حرف‌هایش درست نبود.

لواندوفسکی اشتباه کرد؛ در تیم‌ملی از بایرن حرف نمی‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی تصمیم خود برای جدایی از بایرن را ماه‌ها پیش گرفته و قصد ندارد آن را تغییر دهد. او در هفته‌های اخیر و در چند مصاحبه تند علیه بایرن تاکید کرده است که بهترین راه موافقت با جدایی اوست و اینکه تحت هیچ شرایطی قصد ماندن ندارد. لواندوفسکی همچنین تایید کرده است که مقصد بعدی او بارسلونا خواهد بود.

1722532

توماژ هایتو، بازیکن سابق لهستانی که سابقه بازی برای شالکه و نورنبرگ را دارد و این روزها برای شبکه‌های ورزشی کشورش به کارشناسی فوتبال می‌پردازد، در مورد وضعیت لواندوفسکی به اسپورت 1 گفت:« معتقدم این وضعیت باید در داخل باشگاه حل و فصل می‌شد و به بیرون درز نمی‌کرد. اطمینان دارم که با رومینیگه و اولی هوینس در راس بایرن، هرگز این اتفاق رخ نمی‌داد. هوینس و رومینیگه اجازه نمی‌دادند این مشکلات علنی شود و در درون باشگاه می‌ماند. نه بایرن به این وضعیت نیاز دارد نه لواندوفسکی.»

1722205

هایتو ادامه داد:« اغلب با لواندوفسکی صحبت می‌کنم و از یک سال پیش می‌دانم که قصد جدایی دارد. او اعتقاد دارد این آخرین فرصت برای تجربه چالشی جدید در فوتبال است. به شخصه از رفتارهای اخیر رابرت خوشم نیامده و نشست خبری تیم ملی لهستان جای صحبت در مورد جدایی از بایرن نبود. او را درک نمی‌کنم و زمان درستی برای حرف‌هایش انتخاب نکرد.»

دیدگاه‌ها