کد خبر : 1830071 | 31 خرداد 1401 ساعت 16:37 | 106.1K بازدید | 12 دیدگاه

پایان زودهنگام رامین رضاییان با پیراهن شماره 27

ستاره پرسپولیس در سودای بازگشت به لیگ ستارگان

مدافع راست پرسپولیس بار دیگر حضوری کوتاه مدت در جمع سرخپوشان تجربه کرد و اکنون در سودای بازگشت به لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

ستاره پرسپولیس در سودای بازگشت به لیگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که بعد از چهار فصل دوری از پرسپولیس با ادعای دستیابی به عنوان قهرمانی با این تیم به جمع سرخپوشان بازگشته بود، در نهایت علیرغم تلاشی که داشت نتوانست به خواسته خود دست یابد و اکنون در مسیر جدایی قرار گرفته است.

وقتی در نقل و انتقالات زمستانی و با جدایی مهدی شیری نام رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس به میان آورده شد، هواداران این تیم شعف بزرگی را احساس و از این چهره به عنوان شاه مهره نقل و انتقالاتی تیم خود برای رقابت با استقلال در کورس قهرمانی یاد می‌کردند. پروسه طولانی مدت فسخ قرارداد با الدحیل قطر و در ادامه حضور در پرسپولیس بعد از سال‌ها دوری، یک انگیزه بزرگ به مدافع ملی‌پوش سابق داده بود تا بتواند بار دیگر خود را به کادرفنی تیم ملی نیز اثبات کند و شانس بازگشت به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ را در آستانه جام جهانی نیز برای خود متصور باشد.

رضاییان اما فصل را با همان عنوان نائب قهرمانی پایان داد و این در حالی بود که در مقطعی نیز اعتراض او نسبت به تعویض دلخوری یحیی گل محمدی و اعضای کادرفنی را نیز در پی داشت. رضاییان اما با یک نیم فصل بازی و ثبت چهار پاس گل امیدوار بود که فصل آینده را بتواند با شرایط بهتری دنبال کند. اما ماجرا اکنون به شکل دیگری برای وی پیش رفته است؛ در شرایطی که پیش از این نیز بحث اختلاف نظر اعضای رختکن با رامین رضاییان مطرح شده بود، این بازیکن با حضور در یک برنامه تلویزیونی و اشاره به برخی موضوعات ناراحتی بیشتری را هم شکل داد. از انتقاد نسبت به نفرات کنونی پرسپولیس که به شکلی واضح و صریح برخی از آنها را در اسکوآد تیم ندانست تا ماجرای مربوط به دریافتی‌اش از این تیم.

فارغ از بحث انتقاد به بازیکنان، ماجرای مربوط به دریافتی او از این تیم نیز بعد از اشاره‌ای که داشت جنجال بزرگ دیگری را شکل داد. جایی که مدیران پرسپولیس خیلی زود در واکنش به بازی رایگان او با اشاره به هزینه 200هزار دلاری این انتقال، پاسخ آن را دادند. این هزینه بار دیگر البته برخی بازیکنان را روبروی رضاییان قرار داد تا انتقال نیم فصل او در نقل و انتقالات زمستانی و جایی که تصور می‌کرد با انگیزه‌ای که دارد و درخششی که انتظار داشت، او را به شاه مهره نقل و انتقالات تابستانی چه برای پرسپولیس و چه برای تیم‌های خارجی تبدیل می‌کند، اکنون مایه دردسر او شده است. باشگاه با جذب دانیال اسماعیلی‌فر که خصوصیاتی چه از حیث گلزنی و چه گلسازی مشابه رامین رضاییان دارد، به نوعی نشان داد که تمایلی به ادامه این همکاری ندارد و عدم دعوتش به میز مذاکره نیز نشان دهنده همین موضوع است.

رضاییان که پیش از این گفته می‌شد پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی دارد و گل گهر، سپاهان و مس رفسنجان و استقلال (گمانه زنی و شایعه) را دنبال می‌کند، طی روزهای اخیر راهی قطر شده است. شاید یک سفر تفریحی که البته این روزها بحث داغ مذاکره دوباره‌اش برای ادامه کار در لیگ ستارگان قطر را بیشتر کرده است. رضاییان نشان داده که بعد از جدایی از پرسپولیس شرایط همکاری با تیم دیگری را در داخل ایران ندارد و سبک زندگی و فوتبالی‌اش این اجازه را به او نمی‌دهد. چه بسا که بعد از اخراجش توسط برانکو ایوانکوویچ و در روزهایی که استقلال و سپاهان با بالاترین تلاش و پیشنهاد جالب توجه به دنبال این انتقال بودند، ترجیح داد با تست در تیم بلژیکی شانس بزرگ لژیونر شدن خود را دنبال کند و در نهایت نیز به آن رسید.

اکنون رضاییان راهی قطر شده است؛ جایی که با تلاش بزرگ خود بعد از جام جهانی قبلی حتی توانست به پیراهن تیم الدحیل نیز دست یابد. او اکنون اما کار سخت‌تری پیش رو دارد اما گفته می‌شود السیلیه قطر تمایل زیادی دارد تا بار دیگر او را به خدمت بگیرد. باید دید رضاییان طی روزهای آتی چه تصمیمی در خصوص آینده‌اش خواهد گرفت؛ آینده‌ای که به نظر می‌رسد قطعا خارج از فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها