کد خبر : 1830078 | 31 خرداد 1401 ساعت 17:11 | 46.2K بازدید | 5 دیدگاه

روزهای شلوغ اینتر؛ سه خرید جدید قطعی شد

به زودی اخبار خوبی برای هواداران اینتر از سوی این باشگاه مخابره خواهد شد.

روزهای شلوغ اینتر؛ سه خرید جدید قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه اینتر نراتزوری در حال سپری کردن شلوغ ترین روزهای خود هستند و سه خرید این تیم نهایی شده است. مذاکره آنها با چلسی به توافق منجر شده و روملو لوکاکو یک سال پس از انتقال 113 میلیون یورویی به چلسی، به صورت قرضی به اینتر باز خواهد گشت. وقتی این اتفاق رخ داد، اینتر به صورت جدی تر پروسه جذب پائولو دیبالا را دنبال خواهد کرد و احتمال انتقال ستاره سابق یوونتوس نیز به اینتر وجود دارد.

1707390

همچنین هنریک مخیتاریان و آندره اونانا قرار است به صورت رایگان به اینتر بپیوندند و انتقال این دو بازیکن به سن سیرو قطعی شده است. آندره اونانا، دروازه بان کامرونی و سابق آژاکس در ژانویه تست پزشکی خود را انجام داد و ماه هاست توافق برای جذب او انجام شده است. همچنین به نظر می رسد هنریک مخیتاریان هافبک سابق تیم هایی چون رم، آرسنال و منچستریونایتد نیز روز چهارشنبه تست پزشکی خود را زیر نظر باشگاه اینتر انجام دهد. 

همچنین به نظر می رسد رائول بلانووا با بند قطعی خرید از کالیاری و به صورت قرضی به اینتر ملحق می‌شود و اینتر امروز خبر تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی تا سال 2024 را اعلام خواهد کرد. اینتر در فصل گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی خود در سری آ دفاع کند، اما این تیم فاتح کوپا ایتالیا و سوپرکاپ شد و مدیران اینتر از عملکرد اینزاگی راضی هستند.

دیدگاه‌ها