کد خبر : 1830079 | 31 خرداد 1401 ساعت 17:10 | 18.2K بازدید | 18 دیدگاه

همچنان استقلال با وریا تماسی نگرفته است

تاکنون هیچ تماسی از سوی مدیران استقلال برای تمدید قرارداد با وریا غفوری گرفته نشده است.

همچنان استقلال با وریا تماسی نگرفته است

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال طی هفته های گذشته تماما در پی انتخاب سرمربی جدید خود بودند. با جدایی فرهاد مجیدی، تکلیف نیمکت آبی ها نامشخص بوده و قرار است پس از کش و قوس فراوان، ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

پس از قطعی شدن حضور این مربی روی نیمکت استقلال، آبی ها به سراغ بازیکنان خود رفته تا قرارداد افرادی که به پایان رسیده را تمدید کنند. در این میان تماس هایی با این بازیکنان گرفته شده اما همچنان کاپیتان استقلال در انتظار اعلام مدیران برای تمدید قرارداد است.

وریا غفوری که در پایان لیگ قبل قراردادش با استقلال به پایان رسید، اکنون بازیکن آزاد است و حتی امروز شایعاتی مبنی برمذاکره فولاد با این بازیکن منتشر شد که این موضوع به شایعات جدایی او دامن زد.

این درحالی است که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تماس با غفوری برای تمدید قرارداد از سوی برخی خبرنگاران استقلالی منتشر شد اما بررسی های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که این ادعاها صحت نداشته و باوجود اینکه با بازیکنان فصل قبل استقلال جهت تمدید قرارداد تماس گرفته شده و حتی اکنون نیز طرفین در حال مذاکره هستند، اما هنوز با وریا تماسی جهت انجام مذاکره صورت نگرفته و این مسئله عجیب به نظر می رسد.

باید دید بالاخره تکلیف کاپیتان محبوب استقلال با این تیم به کجا خواهد رسید. آیا در روزهای پیش رو مدیران باشگاه برای حفظ این بازیکن با او وارد مذاکره خواهند شد یا غفوری مجبور به جدایی از استقلال خواهد شد؟

دیدگاه‌ها