کد خبر : 1830080 | 31 خرداد 1401 ساعت 17:45 | 30.8K بازدید | 7 دیدگاه

داور جنجالی مصری:

هنوز هم می‌گویم؛ مسبب شکست اسپانیا از کره نبودم

جمال احمد الغندور مصری که داور دیدار جنجالی کره جنوبی و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۰۲ بود، بعد از سال‌ها به اظهارنظر درباره این مسابقه پرداخت.

هنوز هم می‌گویم؛ مسبب شکست اسپانیا از کره نبودم

به گزارش "ورزش سه"، بازی بین اسپانیا و کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ دیداری است که اکثر طرفداران اسپانیا هرگز آن را فراموش نمی‌کنند. این شکست در یک‌چهارم نهایی هنوز هم برای هواداران اسپانیا دردناک است، علی‌رغم این واقعیت که سال‌های زیادی از آن گذشته است؛ باز هم مرور آن خالی از لطف نیست. 

1722556

۲۰ سال از آن دیدار معروف می‌گذرد و داور مصری به همین‌خاطر درباره قضاوت خود گفت:« مردم اسپانیا نمی‌توانند مرا به‌خاطر شکست مقابل کره سرزنش کنند زیرا قبل از پایان بازی آن‌ها چندین موقعیت واضح داشتند. آن‌ها می‌توانستند قبل از ضربات پنالتی بازی را ببرند. همیشه فقط داور قضاوت می‌شود. البته گاهی اوقات تصمیمات توسط دستیاران ما گرفته می‌شود. من به حرفم پایبندم. در این دیدار عملکرد عالی داشتم، در واقع فیفا آن روز از ۱۰ نمره ۸.۷ را به من داد.»

1722557

الغندور تنها اشتباهی را که او و دستیارانش مرتکب شده بودند به صحنه گل مردود اسپانیا مربوط می‌داند. او گفت:« در تجزیه و تحلیل اتفاقات، تنها یک تصمیم قابل بحث وجود دارد و آن گل مردود اسپانیاست. سانتر خواکین ممکن است از زمین بازی خارج نشده باشد. اشتباهات دستیاران من نباید به حساب من نوشته شود.»

دیدگاه‌ها