کد خبر : 1830107 | 31 خرداد 1401 ساعت 21:20 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

آرسنال چطور از سرمربی هلند ضربه خورد؟

تلاش‌های آرسنال برای جذب لیساندرو مارتینز از آژاکس توسط شخصی با مشکل مواجه شده که آرسنالی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند: لوئیس فن‌خال.

آرسنال چطور از سرمربی هلند ضربه خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این گزارش‌ها حاکی از این بود که آرسنال به جذب هدف اول تابستانی خود، لیساندرو مارتینز، از آژاکس بسیار نزدیک شده و او به‌زودی با قراردادی 30 میلیون یورویی به آرسنال خواهد پیوست. لیساندرو مارتینز، فصل گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن فصل آژاکس انتخاب شده بود.

1722604

اما جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این است که دخالت فردی که توپچی‌ها حتی فکرش را هم نمی‌کردند برای این انتقال مشکل‌ساز شده؛ لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند.

بر اساس شایعاتی که در رسانه‌های انگلیس بازتاب یافته، فن‌خال که هدایت تیم ملی هلند را به‌عهده دارد مانع از انتقال مدافع این تیم، یورین تیمبر به منچستریونایتد شده. منچستریونایتد که از یورین تیمبر ناامید شده توجه خود را به لیساندرو مارتینز معطوف کرده و این ستاره آرژانتینی از پیشنهاد یونایتد وسوسه شده و احتمالا به جای آرسنال راهی یونایتد خواهد شد.

1722605

گفته می‌شود فن‌‌خال به بازیکنش در تیم ملی هلند، یوری تیمبر، گفته بوده با توجه به حضور مدافعینی مثل هری مگوایر و رافائل واران در یونایتد او در این تیم نیمکت‌نشین شده و شانس حضور در ترکیب هلند در جام جهانی قطر را از دست خواهد داد. در نتیجه تیمبر متقاعد شده که فصل آینده را در آژاکس سپری کند.

لیساندرو مارتینز آرژانتینی در آژاکس به‌عنوان مدافعی جنگنده معروف شده. منابع نزدیک به آژاکس گفته‌اند مارتینز بیشتر تمایل دارد راهی یونایتد شود تا آرسنال.

دیدگاه‌ها