کد خبر : 1830110 | 31 خرداد 1401 ساعت 21:40 | 48.1K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی؛ هم‌تیمی طارمی به آرسنال پیوست

فابیو ویرا، هافبک سابق پورتو، با امضای یک قرارداد 5ساله به مبلغ 35میلیون یورو به آرسنال پیوست.

رسمی؛ هم‌تیمی طارمی به آرسنال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد هافبک مد نظر خود، فابیو ویرا، را با امضای قراردادی پنج ساله رسما به‌خدمت بگیرد. این هافبک پرتغالی پیش از این از سوی چند باشگاه مختلف اروپایی تعقیب می‌شد ولی اخیرا میکل آرتتا سرمربی آرسنال به او ابراز علاقه کرده بود.

1722611

با توجه به پتانسیل بالای ویرا به نظر می‌رسد آرسنال موفق شده او را به قیمت مناسبی خریداری کند. هواداران توپچی‌ها انتظار دارند او در سال‌های آینده به یکی از ستاره‌های مهم تیم‌شان تبدیل شود.

1722607

ادو، مدیر ورزشی آرسنال، در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی باشگاه در این‌باره گفت:" ما از رسمی شدن خرید فابیو از باشگاه پورتو خوشحالیم. فابیو بازیکنی با کیفیات ویژه است که در یک‌سوم پایانی زمین با توپ عالی کار می‌کند. ما بی‌صبرانه منتظر پیوستن او به تیم هستیم. می‌دانیم که فابیو هم برای بازی کردن با پیراهن آرسنال منتظر است".

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال هم در این‌باره گفت:" از اینکه توانستیم چنین استعداد نابی را انتخاب کنیم و با او قرارداد ببندیم خیلی خوشحالم. فابیو بازیکن واقعا خلاقی است که در فاز تهاجمی به کار ما خواهد آمد. ما ورود فابیو و خانواده‌اش به باشگاه را خوشامد می‌گوییم و بی‌صبرانه منتظر کار کردن با او در شروع فصل جدید هستیم".

خرید فابیو ویرا برای آرسنال 35میلیون یورو هزینه خواهد داشت. هر چند توپچی‌ها ابتدا 29 میلیون یورو را به‌صورت نقد پرداخت کرده و 6 میلیون یوروی باقی مانده در ادامه به‌صورت پاداش به این بازیکن پرتغالی پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها